سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در طی 2 روز گذشته تعطیلات؛

ثبت و اعمال قانون بیش از 2 هزار تخلف حادثه ساز در دو محور/توقیف چند روزه 58 وسیله نقلیه

رییس پلیس راه شرق استان تهران گفت: در مجموع تخلفات حادثه ساز در دو محور هراز و فیروز کوه 2 هزار و 489 فقره وسایل نقلیه اعمال قانون شدند.

 سرهنگ کرانیان در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام خبر فوق افزود: در این دو روز 30 وسیله نقلیه موتورسیکلت و 28 خودرو اعم از سواری و خودروهای سنگین در محور هراز و فیروزکوه توقیف شده است که برای موتورسیکلت‌ها توقیف 7 روزه و برای خودروها توقیف 3روزه در نظر گرفتیم.

وی در ادامه اذعان کرد: 807 فقره تخلف سرعت غیرمجاز، 100 مورد سبقت غیرمجاز، 68 فقره انحراف به چپ، هزار و 372 فقره نبستن کمربند ایمنی و 142 مورد فقره تخلف صحبت با گوشی در حین رانندگی در محورهای مذکور رخ داده که پلیس همه آنها را اعمال قانون کرده است.

سرهنگ کرانیان گفت: در مجموع 5 مورد تخلفات حادثه ساز نام برده شده رانندگانی که در حین رانندگی مرتکب 2 مورد تخلف همزمان شوند علاوه بر جریمه و اعمال قانون خودرو این رانندگان توقیف می‌شود.

وی بیان کرد: در این مدت شروع تعطیلات اجلاس در دو محور شرقی پایتخت فقط یک حادثه و تصادف منجر به فوتی داشتیم که در آن  خودروی سواری پراید با عابر پیاده در محدوده جاجرود روبروی پارک فناوری پردیس برخورد و عابر پیاده در این حادثه کشته شد.

رییس پلیس راه شرق استان تهران ادامه داد: درحال حاضر تردد در این دو محور آسان و روان است و ترافیکی وجود ندارد که در همین خصوص از تمام مسافران درخواست می کنیم بازگشت خود را به ساعات و روزهای پایانی واگذار نکنند.

وی خاطر نشان کرد: تیم پلیس به طور کلی در حوزه شرق اقدام به تشکیل 58 تیم آشکار و 13 تیم نامحسوس برای کنترل محورها کرده که در حال حاضر این تیم ها در محورهای مذکور در حال کنترل هستند.

گفتنی است: شهروندان عزیز برای اطلاع از ترافیک محورهای شرقی می‌توانند با مرکز پیام پلیس با شماره ی 76219100-021 تماس حاصل فرمايند./ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.