سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

آغاز فعالیت‏ های تور های شبانه استان تهران

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران از آغاز فعالیت ‏های تور های شبانه این استان خبر داد.

محمد حسین فراهانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: این شیوه از گردشگری به همراه معرفی سایر جاذبه ‏های توریستی توسط دفاتر خدمات مسافری به مردم ارائه می‏ شود.

وی ادامه داد: مردم برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص می‏ تواند به رسانه ملی و تارنمای ادره‏ کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران مراجعه کنند.

فراهانی از افزایش 30 درصدی جذب گردشگر در این استان خبر داد و افزود: با تلاش شبانه‏ روزی مجموعه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران و مساعدت مسئولان این استان، مدت ماند گاری گردشگران در این خطه افزایش یافته است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران ادامه داد: وجود جاذبه‏ های گردشگری تهران قدیم شامل بافت "عود لاجان" و وجود طبیعتی زیبا و بکر در شهرستان‏ های اطراف اسباب توسعه گردشگر در استان تهران را فراهم ساخته است.

وی اضافه کرد: با توجه به این رشد قابل توجه در بازه زمانی کوتاه‏ مدت این نتیجه قابل استحصال است که مردم، استان تهران را به عنوان منطقه ‏ای گردشگری پذیرفته‏ اند.

فراهانی بیان کرد: هر یک از نقاط استان پهناور تهران دارای جلوه ‏ای خاص از صنعت پاک گردشگری است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران تصریح کرد: از این رو، هدف مجموعه خدوم و زحمت‏ کش میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران معرفی همه این نقاط جاذب گردشگر به گردشگران داخلی و خارجی است./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.