سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"داستانك" ميهمان ويژه جشنواره سقز شد

نمايش خياباني "داستانك" به كارگرداني "اميرحسين شفيعي" در بخش ميهمان ويژه جشنواره تئاتر شهروندي سقز درحال اجراست.

اميرحسين شفيعي،كارگردان نمايش "داستانك" درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: نمايش "داستانك" كاري ازكارگاه تئاتر خياباني ايران است و باحمايت دفتر تئاتر خياباني اداره كل هنرهاي نمايشي به اجرا در آمده است.
وي ادامه داد:موضوع نمايش داستان دو انسان است كه دريك زمان متولد شده و هركدام تأثيراتي مثبت و منفي را در پيرامون خود مي گذارند و اينسرآغاز يك قصه مني ماليستي است.
وي افزود: اين نمايش بي كلام و به صورت فيزيكال است كه سعي مي كند با فضاسازي خواص فضاي غير درامتيكمحل اجرا را به محلي دراماتيك و نمايشي تبديل شود.
شفيعي ادامه داد:نكته قابل توجه نمايش مدت زمان بسيار كوتاه آن است و سعي شده تصاوير متنوع و بسياري در مدت زمان 12 دقيقه به تماشاچي خود رائه دهيم.
شفيعي با بيان اينكه اين نمايش محصول مشترك ايران و تركيه است گفتاين نمايش دو نقش اصلي دارد كه راضيه ده پائين و افطال گولبو داگ (ازكشور تركيه) اين دو نقش را بازي مي كنند و چهار بازيگر ديگر آنها را همراهي مي كنند.
شفيعي با بيان اين كه هنرمندان بسياري از جمله دكتر قطب الدين صادقي كار را ديده اند، خاطرنشان كرد:حميد شاه آبادي معاون هنري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي نيز از اين نمايش ديدن كرده است.
لازم به ذكراست؛اين نمايش تا 10شهريور در پارك شهر شهرستان سقز در ساعت 21 ميزبان مخاطبان خود است./ه
برچسب ها: داستانک ، میهمان ، جشنواره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.