سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

بازسازی تراکتورهای آسیب دیده در زلزله توسط خدمات پس از فروش شرکت تراکتور سازی ایران - تبریز

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از بازسازی و سرویس رایگان تراکتورهای تولیدکنندگان در مناطق آسیب دیده از وقوع زلزله در شهرستان های اهر، هریس و ورقان خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، محمدیان در نشست مشترک با مدیر عامل شرکت تراکتورسازی ایران – تبریز گفت: براساس تفاهمات انجام یافته، خدمات پس از فروش شرکت تراکتور سازی ایران - تبریز در چارچوب حمایت از بهره برداران آسیب دیده از وقوع این حادثه در شهرستانهای اهر، هریس و ورزقان ، بصورت رایگان اجرایی خواهدشد.

وی با اشاره به اینکه شرکت تراکتورسازی ایران– تبریز آمادگی خود را جهت سرویس و بازسازی رایگان تراکتورهای از کارافتاده براثر ریزش آوار در مناطق آسیب دیده از وقوع زمین لرزه اعلام نموده است افزود: هم اکنون تعداد 4493 دستگاه تراکتور در شهرستان اهر، هریس و ورزقان در امر کشاورزی فعالیت می کنند که 85 دستگاه بر اثر ریزش آوار خسارت دیده که نیاز به بازسازی و نوسازی دارد.

محمدیان همچنین از ارائه خدمات رایگان پس از فروش شرکت تراکتورسازی ایران– تبریز برای بازسازی و تعویض اتاقک های تراکتور بهره برداران در مناطق آسیب دیده خبر داد و افزود: باتوجه به نزدیکی زمان فصل کشت ، این امر می تواند تاحدودی تولیدکنندگان را برای کشت و زرع مجدد در این مناطق امیدوار کند.

از 4 هزار و 493 دستگاه تراکتور ، 1867 دستگاه در شهرستان اهر، 1169دستگاه در شهرستان ورزقان و همچنین 1457 دستگاه در شهرستان هریس در امر کشاورزی فعالیت می کنند که از این تعداد 25 دستگاه در اهر بین 30 الی 60 درصد، 3 دستگاه در ورزقان و 57 دستگاه در هریس بین 30 الی 70 درصد آسیب دیده اند. /س

برچسب ها: بازسازی ، تراکتور ، زلزله
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.