سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سخنگوي کميسيون اصل 90 خبر داد

جلسه مشترك دولت و مجلس براي بررسي راهكارهاي مشکلات مالي واحدهاي توليدي

سخنگوي کميسيون اصل 90 از جلسه مشترك دولت و مجلس براي بررسي راهكارهاي مشکلات مالي واحدهاي توليدي خبر داد و گفت: مجلس مصوبات لازم را در اين زمينه تصويب خواهند کرد.

مصطفي افضلي فر نماينده مردم اردبيل، نمين، نير در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به اينکه عدم تزريق نقدينگي به واحدهای توليدي ادامه کار را براي بسياري از واحدها مشکل کرده است، گفت: نمايندگان بعد از اتمام تعطيلات مجلس جلسات متعدد مشترکي با وزراي اقتصادي دولت و رئيس بانک مرکزي خواهند داشت، راهکارهاي رفع مشکلات مالي واحدهاي توليدي را مورد بررسي قرار داده  و در اين راستا مصوبات لازم را تصويب خواهند کرد.

وی در ادامه به عدم توازن در ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی از سوی بانک مرکزی در مقایسه  با بخش مسکن تاکید کرد و اظهار داشت: واحدهای تولیدی نسبت به بخش مسکن سهم کمتری در دریافت تسهیلات بانكي به خود اختصاص داده‌اند که این مهم در راستاي راهبردی کردن اقتصاد مقاومتی نیست.

سخنگوي کميسيون اصل 90 در پايان از اتخاذ تمهيدات لازم در جهت حل مشکلات واحدهاي توليدي و ارائه مصوبات لازم توسط نمايندگان براي رفع اين مشكل خبر داد.

انتهاي پيام/ب2

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.