سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

کسب رتبه سوم كاهش نرخ بیكاری كشور توسط استان زنجان

زنجان با نرخ بیكاری 4/8 درصد رتبه سوم كاهش نرخ بیكاری كشور را به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به نرخ بیكاری 12 درصد دركشور و مقایسه آن با وضعیت استان زنجان گفت:زنجان یكی از استان هایی است كه در بسیاری از حوزه هااز جمله اشتغالزایی سرآمد سایر استان هاست.

احمدی با بیان اینكه بسیاری از شاخص های توسعه در استان در طول دولت های نهم و دهم ارتقا یافته است افزود: از آغاز هدفمندسازی یارانه ها 10 هزار میلیارد ریال در 18 مرحله به مردم استان زنجان پرداخت شده است.

وی حضور 85 درصدی ملت ایران در صحنه های سیاسی كشور را بیانگر تائید نظام و خدمات دولت از سوی مردم عنوان و تصریح كرد: مردم زنجان با حضور 94 درصدی خود در انتخابات، خدمات و اقدامات دولت را تائید كردند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان پرداخت تسهیلات یك هزارو 590میلیارد ریالی از سوی صندوق مهر امام رضا (ع) زنجان را از دیگر خدمات دولت برشمرد و اظهار کرد: این مبلغ در قالب تسهیلات اشتغال و ازدواج جوانان پرداخت شده است.

احمدی با تاكید بر اینكه جمهوری اسلامی ایران از ظرفیت و پتانسیل های بی نظیری برخوردار است، ادامه داد:اگر دولتمردان از سیاسی كاری واختلافات بپرهیزند و از دشمنان هراسی نداشته باشند همه مشكلات كشور حل شده و پتانسیل های موجود فرصت شكوفایی پیدا خواهند كرد.

وی برگزاری اجلاس سران غیر متعهدها در ایران را یكی از پیروزی های بزرگ ملت ایران برشمرد و خاطرنشان کرد: تمام كشورهای جهان سوم پیام ((خواستن توانستن است)) را در طول 33 سال از سوی ایران شاهد هستند./س

برچسب ها: زنجان ، کاهش ، بیکاری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.