سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

نشست اجلاس عدم تعهد بیانگر نقش موثر جمهوری اسلامی در جهان است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: برگزاری نشست اجلاس عدم تعهد در تهران بیانگر نقش موثر جمهوری اسلامی در جهان است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ عباس دستباز دیروز در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در شهرستان كوثر افزود: این نشست فرصت بسیار مناسبی برای برقراری تعامل و تبادل در عرصه‌های مختلف فرهنگی ، سیاسی ، علمی ، اقتصادی و فناوری های نوین است.

وی گفت: با معرفی دقیق و مناسب پتانسیل ها و توانمندی های كشور در اجلاس غیرمتعهدها می ‌توان بستر مناسبی برای برقراری ارتباط بین سازمان‌ها و نهادهای خصوصی و دولتی در روابط اقتصادی ایجاد كرد.

دستباز افزود: خوشبختانه جهان غرب دریافته است كه جمهوری اسلامی و به رغم همه تحریم ها و مخالفت ها در انزوا نیست و از محبوبیت و مقبولیت خاصی در جهان برخوردار است.

وی گفت: امروز دولت دهم نیز با تأسی از شهیدان رجایی و باهنر با تلاش و همت مضاعف زمینه رشد و توسعه همراه با عدالت را برای همه مناطق به ویژه مناطق محروم فراهم كردند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل با اشاره به تلاش هایی كه در راستای عمران و آبادانی كشور صورت می گیرد افزود: دولتمردان نظام جمهوری اسلامی منش و خستگی ناپذیری شهید رجایی را الگوی خود قرار دهند.

وی گفت: امروز به هر نقطه ای از كشور كه قدم بگذاریم تلاش مسوولان و خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی مشخص و قابل لمس است./س

برچسب ها: اردبیل ، جنبش ، عدم ، تعهد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.