سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

صدور 15 پروانه بهره‌برداري معادن در 5 ماهه امسال

معاون معدني سازمان صنعت و تجارت خوزستان گفت: در 5 ماهه امسال 15 فقره پروانه بهره‌برداري معدني با ذخيره قطعي 269 ميليون تن و ظرفيت استخراج 2 ميليون و 155 هزار تن در سال و سرمايه‌گذاري 78 ميليارد ريال صادر شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان ؛محمد افشون در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهاركرد: با صدور اين مجوزها براي 84 نفر فرصت شغلي ايجاد شده است و اين مجوزها مربوط به شهرهاي رامهرمز، مسجدسليمان، بهبهان و دزفول مي‌شود.

وي افزود: همچنين در اين مدت 15 فقره گواهي كشف با ذخيره قطعي 27 ميليون تن و 13 فقره پروانه اكتشاف و 13 مجوز برداشت جهت كارهاي عمراني صادر شده است.

 افشون تصريح‌كرد: از آغاز فعاليت‌هاي معدني در استان تاكنون 153 پروانه بهره‌برداري معدني با ظرفيت استخراج حدود 17 ميليون تن در سال، ذخيره قطعي 3 ميليارد و 764 ميليون تن، اشتغالزايي 1020 نفر و سرمايه‌گذاري 600 ميليارد ريال به ثبت رسيده است.

 معاون معدني سازمان صنعت و تجارت خوزستان عنوان‌كرد: همچنين در اين مدت 40 فقره گواهي كشف با ذخيره قطعي 967 ميليون تن و هزينه عملياتي 4 ميليارد و 200 ميليون ريال و 81 فقره پروانه اكتشاف در استان صادر شده است./س

برچسب ها: صدور ، پروانه ، معادن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.