سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

اختصاص 80 درصد تولید نخ تایر کشور توسط نخ تایر زنجان

نخ‌تایر زنجان، صنعت تایر بخشی از کشور را تأمین می‌کند و با توجه به فعالیت سه کارخانه نخ‌تایر در کشور، نخ‌تایر زنجان توانسته است بالای 80 درصد تولید را به خود اختصاص دهد و سهم عمده بازار داخلی را به دست آورد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان مدیرعامل شرکت نخ تایر استان زنجان شرکت نخ‌تایر را یکی از بزرگ‌ترین تولیدکننده‌های تایر ایران در منطقه خاورمیانه اعلام کرد و گفت:سهم بزرگی از لحاظ استراتژیک دارد ولی از صندوق حمایتی دولت بهره‌مند نمی شود.

صنعان افزود: صد درصد مواد اولیه نخ‌تایر وارداتی از کشورهای آمریکا و فرانسه است و با تحریم‌های اتحادیه اروپا، کارخانه نخ‌تایر با مشکلات جدی روبه‌رو شد.

وی تصریح کرد :هدفمندسازی یارانه ها مبالغ هنگفتی را به شرکت تحمیل کرد چرا که بسته‌های حمایتی از دولت دریافت نکردیم، حمایت‌های ارزی نیز شامل حال این کارخانه نشد که با تحریم‌ها مقابله کنیم.

مدیر عامل شرکت نخ تایر یاد آور شد: برای اینکه بتوانیم روی پاخودمان بایستیم باید ارز را به قیمت گران از یک تاجر خریداری کنیم.

صنعان خاطر نشان کرد: باید دولت از کارخانه های مولد حمایت کند چرا که رفع مشکل این کارخانه ها اشتغال و توسعه پایدار را به دنبال دارد./س

برچسب ها: تولید ، نخ ، تایر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.