سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان/

بهره برداری از 31 طرح ماندگار استان تا خرداد سال 92

استاندار همدان پیش بینی کرد : همه 31 طرح ماندگار استان تا خرداد سال 92 به بهره برداری برسد و زمینه توسعه استان بیش از پیش فراهم شود.


 
به گزارش خبرنگار  باشگاه خبرنگاران همدان  ، آزاد در گفتگویی با اشاره به 670 مصوبه ی 4 سفر هیئت دولت به استان در مدت زمان فعالیت دولت نهم و دهم افزود : بخشی از این مصوبه ها اجرایی و به بهره برداری رسید و بخشی  دیگر در حال اجرا هستند که از این تعداد 31 طرح در قالب مهرماندگار با بازبینی مجدد و تامین اعتبارات ویژه در حال پیگیری و اجرا هستند که حداکثر تاخرداد سال 92 به بهره برداری خواهند رسید.
نماینده عالی هیئت دولت در استان تصفیه خانه فاضلاب استان ، بزرگراه ساوه _ همدان ، راه آهن همدان _ تهران ، ساخت بیمارستان و راه اندازی کارخانجات رااز طرح های مهرماندگار برشمرد و گفت : تصفیه خانه فاضلاب هفته دولت امسال به بهره برداری رسید که آب تصفیه شده ی آن به مصارف کشاورزی و صنعتی خواهد رسید.
سیزدهمین استاندار همدان بعد از انقلاب اسلامی ایران با اشاره به اینکه 50 درصد از اعتبارات مورد نیاز این طرح ها تا پایان شهریور امسال تامین می شود ، تصریح کرد : استان ظرفیت خای مناسبی برای جذب سرمایه سرمایه گذاران دارد و برای تحقق این امرشناسایی ، اطلاع رسانی و معرفی ظرفیت ها به منظور جذب سرمایه و گسترش بخش های چون صنعت و کشاورزی پیگیری جدی را می طلبد.
وی بر احیای صنعت فرش استان تاکید و خاطرنشان کرد : بازاریابی ، توجه به نوع بسته بندی تولیدات استان و ایجاد صنایع تبدیلی از اقداماتی است که با افزایش تولید و درآمد زایی رونق بخش کشاورزی را فراهم می کند.
آزاد حفظ اشتغال موجود و ایجاد اشتغال جدید را از اولویت های دولت کنونی اعلام کرد و گفت : تامین زیرساخت ها و تامین زمین باید در بخش صنعت مورد توجه قرار بگیرد تا مشکلات این بخش حل و اشتغالزایی محقق شود.
استاندار بر رفع مشکلات مسکن استان هم اشاره و اضافه کرد : بیش از 50 درصد از متقاضیان تحویل مسکن قشر متوسط و ضعف جامعه هستند که دولت در این زمینه نیزبا ارائه تسهیلاتی همچون تامین زمین در رفع مشکلات مسکن تلاش می کند./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.