سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

مسكن مهر، انقلابی در حوزه سازندگی كشور به وجود آورده است

رئیس اداره مسكن و شهرسازی شهرستان دماوند گفت: مسكن مهر، یادگار بزرگ دولت های نهم و دهم و انقلابی در حوزه سازندگی كشور است.

'محمد رنجبر' در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهارداشت: شهیدان 'محمدعلی رجایی' و 'محمد جواد باهنر' الگوی مدیریت مردمی و منشا خدمات به مردم و انقلاب بودند و با حركت در راه امام (ره) و خط ولایت فقیه، الگوی مثال زدنی مدیریت هدفدار در كشور بوده و هستند.

رییس اداره مسكن و شهرسازی دماوند یكی از افتخارات دولت های نهم و دهم را ساخت مسكن مهر عنوان و خاطرنشان كرد: مسكن مهر انقلابی در حوزه سازندگی كشور به وجود آورده و توانسته در اشتغال زایی و رشد اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی كشور تاثیر بسزایی داشته باشد.

وی تصریح كرد: این دولت تمامی ظرفیت كشور را جهت ساخت پروژه های عمرانی خصوصا مسكن بسیج كرده و آمار بیش از 300 هزار واحد در استان تهران و بیش از 2 میلیون و 500 هزار واحد در كل كشور مبین این اراده و تلاش است.

رنجبر افزود: در این راستا اداره مسكن و شهرسازی دماوند نیز سعی به انجام رسالت این نهاد دارد، كه سرلوحه آن خدمت رسانی به مردم شریف شهرستان است.

وی ادامه داد: واگذاری بیش از 500 واحد مسكونی در سال های اخیر در قالب پروژه های استیجاری، اجاره داری پنج ساله و مشاركتی، حفاظت از اراضی دولتی با بكارگیری یگان حفاظتی و مبارزه با زمین خواری و پیگیری پرونده های حقوقی و كیفری، تهیه طرح های جامع حوزه شهری شهرهای دماوند، كیلان، رودهن، بومهن، آبعلی و آبسرد، واگذاری اراضی به تعاونی های مسكن جهت احداث مسكن مهر، واگذاری اراضی با كاربری عمومی به دستگاه های ذیربط جهت احداث فضاهای عام المنفعه، واگذاری اراضی به اقشار ویژه، بررسی و صدور رای پرونده های كمیسیون ماده 12، تشكیل پرونده های كمیسیون ماده 13 و صدور رای كمیسیون ماده 99 شهرستان، صدور اسناد به متقاضیان در اجرای ماده 148، شركت در جلسات تخصصی كارگروه معماری و شهرسازی، نظارت و اجرای طرح ملی مسكن مهر و استقرار سامانه فرم 'ج' در اداره جهت تسهیل امور متقاضیان، از جمله اقدامات این نهاد در راستای خدمات رسانی هر چه شایسته تر به آحاد جامعه شهرستان است./س 



برچسب ها: مسکن مهر ، کشور ، سازندگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.