سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

اجلاس سران قطعا پیام تاثیرگذاری از انقلاب و ام القرای دنیای اسلام را به جهان مخابره می كند

امام جمعه رودهن گفت: اجلاس سران بطور قطع پیام تاثیرگذاری از انقلاب و ام القرای دنیای اسلام را به جهان مخابره می كند.

 

حجت الاسلام و المسلمین ' حسین توسلی ' در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به تدبیر و برنامه ریزی های دولتمردان در سطوح مختلف، اظهار داشت: اجلاس جنبش غیرمتعهد بصورت نمونه و الگو در سطح دنیا معرفی خواهد شد.

وی افزود: به رغم تحریم ها و فشارها، برگزاری پرشكوه اجلاس سران در كشور و حضور 120 نماینده از كشورهای مختلف و خبرنگاران در این دیار كه نیمی از آنان سران كشورها و روسای سازمان های بین المللی و دبیركل سازمان ملل هستند، قطعا پیام تاثیرگذاری از انقلاب اسلامی ایران به عنوان مركزیت جهان اسلام را به دنیا نشان خواهد داد.

امام جمعه رودهن برپایی نمایشگاه دستاوردهای دولت خدمتگزار و مهرورز را نقطه عطفی برای مسوولان شهرستان عنوان كرد.

حجت الاسلام توسلی با اشاره به اینكه تمامی دستگاه ها متقاضی دریافت غرفه در نمایشگاه بودند، ولی به دلیل محدودیت فضا صرفا برخی از دوایر موفق به برپایی غرفه شده اند، تصریح كرد: با اینكه ارایه تمامی عملكردهای حاصل از هفت سال تلاش و خدمت صادقانه و بی وقفه در مدت چند روز و در فضایی همچون نمایشگاه غیرممكن است، ولی انصافا این نمایشگاه به وضوح گویای عملكرد بی بدیل دولت های نهم و دهم است.

امام جمعه رودهن با بیان اینكه هریك از این عملكردها نیازمند دریافت مدال افتخار و مدال طلا است، اذعان داشت: همانگونه كه ورزشكاران این دیار با شركت در مسابقات مختلف شور و شوق شایان ذكری را در كشور ایجاد و افتخارآفرینی می كنند، مسوولان و زحمت كشانی كه در عرصه های مختلف تولید و بهره وری نیز فعالیت می كنند، لایق دریافت مدال افتخار هستند.

وی با اشاره به اینكه مسوولان و دولتمردان با وجود كمبودها و كاستی ها و مواجه با نامهری ها همچنان با صداقت و اخلاص و بدون انعكاس عملكرد خود فعالیت می كنند، گفت: بر اساس منویات مقام معظم رهبری هفته دولت فرصت مناسبی برای قدردانی از دولتمردان و حاوی پیام مهمی در خصوص تقویت فرهنگ قدرانی و سپاس در جامعه است.

حجت الاسلام توسلی افزود: امت اسلامی در طول 33 سال انقلاب شایستگی هایی را به بركت همراهی دولتمردان، تبعیت از مقام معظم رهبری و تداوم سیاست های امام راحل را در عمل در عرصه های اقتصادی، علمی، سیاسی، امنیتی، نظامی و ... كسب كرده است.

وی با اشاره به اینكه هماهنگی بین دولت و ملت و پیروی و اطاعت از منویات ولی امر مسلمین موجب برخورداری از توسعه كمی و كیفی در زمینه های مختلف شده است ، ابراز امیدواری كرد: با برگزاری شایسته و بایسته اجلاس سران در كشوربتوانیم چهره واقعی نظام مقدس جمهوری اسلامی را عملا به مردم دنیا و سران كشورها عرضه كنیم./س



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.