سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

دولت، افتخار خود را خدمتگزاری بیشتر و بی ادعا به مردم می داند

امام جمعه دماوند با تأكید بر فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینكه دولت احمدی نژاد در شعار انقلابی گری یك میدان داری خوبی را از خود نشان دادند، خاطرنشان كرد: مسئولان این دولت هیچ ادعائی برای مسئولیت ندارند و افتخار خود را در خدمتگزاری به مردم با ارائه خدمت بیشتر می دانند.

حجت الاسلام 'سید محمد علاء الدینی' در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: انقلاب اسلامی ایران مقدمه ای در راستای اهداف ترسیم شده توسط قرآن كریم است و طبق این كتاب آسمانی وعده الهی كه ظهور مهدی صاحب الزمان است، تحقق می یابد.

علاءالدینی تصریح كرد: در حكومت فعلی با ایجاد بارقه ای از امید در ذهن مردم با شعار محوری عدالت، توجه به مردم و عدم حصار بین مردم و مسئولان در راستای حل مشكلات و مسائل آنان، گام های مؤثری برداشته شده است.

وی سال آخر دولت نهم و دهم را مصادف با تشدید تحریم ها دانست و گفت: مردم همیشه در صحنه در زمان جنگ فرزندان خود را به میدان فرستادند و امروز نیز از مال، حضور، آبرو و تحمل خود برای حفظ نظام سرمایه گذاری می كنند و برای دستیابی به اهداف خود گام های موثری برمی دارند.

امام جمعه دماوند گفت: تشدید تحریم ها منجر به رشد و بالندگی هرچه بیشتر ایران در راستای ارتقاء و توسعه همه جانبه می شود.

وی با اشاره به اصول حكومت امام عصر(عج) گفت: سه برنامه مهم دولت ایشان شامل رسیدگی به مستمندان، همدردی با مساكین، همراهی با مردم و اجرای عدالتی جهان گستر است.

امام جمعه دماوند در ادامه گفت: گنجینه های عالم برای مهدی(عج) ذخیره گشته است و در اختیار حكومت ایشان قرار خواهد گرفت و از دیگر ویژگی های حكومت ایشان نظارت ویژه امام زمان به مسئولان حكومتی است، كه در این امر بسیار ریزبین و دقیق است.

وی با اشاره به اینكه مسئولان با هدف خدمت رسانی به نظام و مردم پا به عرصه می گذارند، گفت: مردم فهیم با تطبیق شعارهای مسئولان با برنامه ها و عملكردهایشان به حمایت و پشتیبانی از آنان بر می خیزند و نهم دی 1389، نمونه بارزی از این امر می باشد، كه نمایانگر دفاع از ارزشهای انقلابی و مذهبی بود.

حجت الاسلام علاءالدینی با بیان اینكه مقام رهبری بزرگترین راه مبارزه با آمریكا را خدمت صادقانه به مردم عنوان فرمودند، گفت: بنابراین امروز حفظ هر چه بیشتر وحدت و تقویت انسجام از وظایف همگان است.

امام جمعه دماوند در خاتمه با اشاره به گذر ایران اسلامی از مشكلات عدیده، تصریح كرد: مردم و نظام اسلامی با استعانت از خداوند متعال، قرآن و عترت تاكنون توانسته اند از بحران های متعدد با موفقیت عبور كنند و تحریم ها و بحران های اقتصادی كنونی نیز بطور حتم منجر به اهتمام و تلاش بیشتر و نیز رشد بالندگی ایران اسلامی خواهد شد./س
برچسب ها: دولت ، خدمت ، مسئولیت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.