سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهدي اميريان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران

حضور بان‌کي‌مون در ايران يک نه بزرگ به آمريکا بود

دبير تشکيلات دفتر تحکيم وحدت ضمن تبيين سياست هاي آمريکا براي ناتوان جلوه دادن ايران در برگزاري اجلاس جنبش عدم تعهد گفت: حضور بان‌کي‌مون در ايران به شکست آمريکا در اجراي سياست‌هاي استعماري اش منجر شد.

مهدي اميريان دبير تشکيلات دفتر تحکيم وحدت در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران گفت: بدون ترديد از مهمترين تحولات منطقه در مسئله سوريه مشاهده مي‌کنيم که مخالفان محور مقاومت در تلاش هستند تا نظام  سوريه را به سرنگوني بکشانند.

دبير تشکيلات دفتر تحکيم وحدت اظهار داشت: بنابراين بديهي است که در راس استکبار جهاني آمريکا فشار زيادي را ازسوي رژيم صهيونيستي متحمل شود به اين خاطر که نتوانسته‌اند با همه تلاش‌ها و امکانات سخت افزاري و نرم افزاري و در دست داشتن نهادهاي بين المللي، موفقيتي در سوريه کسب کند.

وي  تصريح کرد : با نزديک شدن به زمان انتخابات رياست جمهوري در آمريکا احزاب آمريکا عملکرد يکديگر را نقد مي‌کنند هرچند عملکرد سياست‌مداران دموکرات و جمهوي‌خواه با يکديگر در اجراي سياست استعماري آمريکا تفاوتي نمي‌کند و امريکا بداند که اگر به فکر بقاي خود است بايد از فرمانبداري  صهيونيست‌ها دست بردارد.

اميريان در پايان خاطرنشان کرد: حضور دبير کل سازمان ملل نه بزرگي به امريکا است و آمريکا بايد بداند که افکار عمومي جهان با آگاه شدن ديگر زير سياست‌هاي استعماري آمريکا نخواهند رفت و آمريکا بايد در سياست‌هاي خود تجديد نظر کند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.