سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو کميسيون اقتصادي مجلس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

برگزاري "اجلاس نم" عامل تحولي بزرگ در اقتصاد کشور است

عضو کميسيون اقتصادي مجلس گفت: برگزاري "اجلاس نم" و ديدارهاي کارشناسان و سران 120 کشور عضو اجلاس جنبش عدم تعهد با اعضاي هيئت‌هاي ايراني عامل تحول بزرگ در اقتصاد کشور خواهد شد.

حجت الاسلام سید ناصر موسوي لارگاني در گفتگو با خبرنگار حوزه پارلماني باشگاه خبرنگاران با بيان اينکه با برگزاري اجلاس جنبش عدم تعهد در کشور مشت محکمي بر دهان استکبار جهاني است، گفت: اجلاس نم يکي از اجلاس‌هاي مهم و بين‌المللي در جهان به شمار مي‌رود که کشورهاي عضو با همکاري در حوزه‌هاي سياسي و اقتصادي و... موجب قدرتمندي و رفع نياز يكديگر خواهند شد.

وي افزود: شرکت 7 هزار نفر در اجلاس جنبش عدم تعهد ارزش بالاي اين اجلاس را نشان مي‌دهد که به واسطه حضور آن‌ها مي‌توان با برنامه‌ريزي دقيق در حوزه اقتصادي، آمارهاي پايدار و خوبي را براي کشور کسب کنيم.

نماينده مردم اصفهان و فلاورجان با اشاره به اينکه امضاي تفاهم‌نامه‌ها و قرار‌دادهاي بين‌المللي با کشورهاي عضو اجلاس جنبش عدم تعهد يکي از راه‌هاي دور زدن تحريم‌ها براي ايران به شمار مي‌رود، اظهار داشت: يکي ديگر از دستاوردهاي مهم برگزاري اجلاس نم در تهران به واسطه عقد قراردادهاي اقتصادي با کشورهاي عضو، دور زدن تحريم‌هايي است که آمريکا و غربي‌ها به طور ناجوانمردانه و يك طرفه بر عليه ايران وضع کرده اند.

لارگاني با بيان اينکه حضور سران 120 کشور در سطح وزيرخارجه و رئيس‌جمهور در کشور از ابتداي انقلاب تاكنون بي‌سابقه بوده است، گفت: برگزاري و اداره مناسب اجلاس جنبش عدم تعهد در کشور  پتانسيل بالاي سياسي ايران در عرصه جهاني را نشان مي‌دهد.

عضو کميسيون اقتصادي مجلس خاطر نشان کرد: برگزاري جلسات پي در پي هيئت‌هاي ايراني با اعضاي کشورهاي عضو اجلاس نم در طول چند روز اخير در مورد مسائل سياسي و اقتصادي پيامدهاي بسيار خوبي را در آينده براي کشورمان به ارمغان خواهد آورد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: اجلاس نم ، اقتصاد ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.