سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خبرنگار شبکه تلوزیونی آفاق عراق در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تحریم‌ها علیه ایران ظلمی بزرگتر از جنگ تحمیلی 8 ساله است

خبرنگار شبکه تلوزیونی آفاق عراق گفت: کشور عراق به عنوان کشور دوست و همسایه ایران تحریم‌ها علیه ایران را ظلمی بزرگتر از جنگ تحمیلی 8 ساله می‌داند و این نوعی جنگ اقتصادی بوده که به ضرر تمام جهانیان است.

مظهر کنعانی، خبرنگار شبکه تلوزیونی آفاق عراق در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران مستقر در اجلاس نم، با اشاره به تاثیر اجلاس عدم تعهد بر تروریسم جهانی گفت: قطعا این اجلاس که با حضور بیش از 100 کشور در تهران برگزارمی شود می تواند برمسئله شوم تروریسم تاثیر گذارد و با اتحاد ملت ها قطعا این پدیده شوم از بین خواهد رفت.

وی در ادامه با اشاره به حضور گروهک های تروریستی نظیر القاعده و گروهک تروریستی منافقین و اقدامات تروریستی آنها در خاک این کشور افزود: دیکتاتور سابق عراق به کمک آمریکا مقری را برای گروهک تروریستی منافقین در عراق ایجاد کرد تا بتواند اقدامات تروریستی خود را علیه ملت ایران و مردم عراق عملی کند اما با خروج نظامیان آمریکایی از عراق و سقوط دیکتاتور، دولت جدید اجازه نخواهد داد این گروهک تروریستی با سابقه جنایتکارانه اش در این کشور باقی بماند.

کنعانی ادامه داد: ظلمی که گروهک تروریستی منافقین و القاعده به مردم مظلوم عراق کردند بیشمار و نابخشودنی است، برادرم بی هیچ دلیلی 6 ماه در زندان های این گروهک های تروریستی اسیر بود.

این خبرنگار شبکه تلوزیونی آفاق عراق تاکید کرد: اعضای گروهک تروریستی عراق با نیروهای حزب بعث دیکتاتور سابق همکاری داشتند و از این طریق فعالیت های تروریستی را علیه ملت عراق انجام می دادند.

وی در ادامه با اشاره به تحریم های خصمانه غرب علیه کشور آزادی خواه جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: کشور عراق به عنوان یکی از کشورهای دوست و همسایه ایران  تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران را ظلمی بزرگتر از جنگ تحمیلی 8ساله می داند و این نوعی جنگ اقتصادی بوده که به ضرر تمام جهانیان است.  

انتهای پیام/پ2

برچسب ها: عراق ، خبرنگار ، تروریسم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.