سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باهنر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛

برگزاري اجلاس عدم تعهد در تهران نشانه عدم انزواي کشورمان است

دبير کل جامعه اسلامي مهندسين گفت: برگزاري اجلاس سران عدم تعهد در تهران پس از اعمال فشارهاي آمريکا و گروه 1+5 براي منزوي کردن کشورمان نشانگر عدم انزواي جمهوري اسلامي ايران است.

محمدرضا باهنر دبير کل جامعه اسلامي مهندسين در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برگزاري اجلاس سران عدم تعهد در تهران گفت: برگزاري اجلاس گروه نم در تهران پس از فشارهاي آمريکا و گروه 1+5 براي منزوي کردن کشورمان نشانگر عدم انزواي جمهوري اسلامي ايران است.

وي تصريح کرد: برگزاري اجلاسي که بعداز مجمع عمومي سازمان ملل معتبرترين مجمع بين المللي بوده و 120 کشور در آن عضويت دارد موفقيت بزرگي براي کشورمان به حساب مي‌آيد.

باهنر با بيان اينکه تصميمات جنبش سايه سنگيني بر روي مجامع بين المللي از لحاظ سياسي مي اندازد افزود: بارها تصميمات جنبش نشان داده که توانسته مواضع خود را در سازمان ملل به کرسي نشاند و تاثير گذاري مستقيمي بر آن داشته باشند.

دبير کل جامعه اسلامي مهندسين در پايان با اشاره به اينکه جمهوري اسلامي ايران عضو تروئيکاي جنبش عدم تعهد بوده و اين يکي ديگر از شاخص ها  است، خاطر نشان کرد: ايران به همراه مصر که رياست دوره پیشین را به عهده داشته و ونزوئلا که رياست آينده اين اجلاس را بر عهده دارد 9 سال عضو هيات رئيسه خواهد بود که اين مي‌تواند تاثير گذاري کشورمان را بيشتر از گذشته در جنبش نمايان کند.

"انتهاي پيام"/پ3
برچسب ها: باهنر ، عدم تعهد ، مهندسین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.