سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پيستوريس : احساس خطر مي كنم

دونده ي معلول آفريقاي جنوبي مي گويد اميد زيادي به دوي 100 متر ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران  و به نقل از خبرگزاري ديلي تلگراف ، اسكار پيستوريس دونده ي معلول از دو پاي آفريقاي جنوبي كه با شركت در دوي المپيك جهانيان را هيجان زده كرده بود حالا اعتراف مي كند كه اميدي به برد مدال طلاي قهرماني مهم ترين رقابت پارالمپيك ندارد.

اين دونده ي تيز پا پنج شنبه شب هفته ي آينده  در مرحله ي فينال بازي هاي دوي 100 متر دركنار دونده ي مشهور بريتانيائي قرار خواهد گرفت و توانائي هاي ديگر دونده اعتماد به نفس او را در هم شكسته است به طوري كه وي مي گويد احساس خطر مي كند.

اين دونده ي آفريقائي كه قهرماني بزرگ نيز محسوب مي شود تمام توانائي هاي خود را براي انتخاب دوي 400 متر المپيك به كار گرفت و حالا خيلي دور از انتظار نيست اگر بگويد ديگر تواني براي دفاع از عنوان قهرماني خود ندارد .

پيستوريس در پارالمپيك پكن توانست 3 مدال طلا را از آن خود كند و در لندن نيز در 4 ماده ي 100 متر ، 200 متر ، 400متر و 100*4 متر امدادي با حريفان خود به رقابت خواهد پرداخت.

وي در ارتباط با دوي 100 متر گفت: دوي 100 متر ماده ي تخصصي من نيست و من تا به حال در اين ماده مسابقه نداده ام در نتيجه بيشتر به همين دليل احساس مي كنم اميدي به قهرماني در آن ندارم اما خيلي هم اوضاع برايم تيره و تار نيست چرا كه از تمركز عده اي بر دوي 100متر است من تمركز خود را بر دوي 400 متر قرارداده ام و مي دانم مي توانم در آن پيروز باشم ./ق

برچسب ها: پیستوریس ، دونده ، معلول
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.