سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

دهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) در راه است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: همزمان با دهه کرامت دهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) با 253 برنامه فرهنگی در 48 کشور خارجی و 31 استان داخلی به طور همزمان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، سیدجواد جعفری در نشست خبری دهه کرامت با بیان این مطلب افزود: در دهمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا(ع) 67 برنامه برای داخل کشور و 186 برنامه برای خارج از کشور در قالب های هنری، سینمایی،‌ علمی و پژوهشی، مطبوعات و رسانه های دیجیتال پیش بینی شده که از هم اکنون با استقبال خوب اصحاب هنر در خارج و داخل کشور مواجه شده است.

وی با اشاره به اخبار دبیرخانه های 131 استان کشور گفت: امسال آثار بسیار زیاد و ارزنده ای در حوزه معارف رضوی در داخل و خارج از کشور توسط هنرمندان عاشق امام هشتم (ع) تولید گردیده است که البته مهم ترین شاخصه های این آثار هنری، سالم و سازنده بودن آن ها می باشد.

جعفری با بیان این که مراسم افتتاحیه جشنواره در شهر معنوی قم و مراسم اختتامیه در مشهد الرضا (ع) و حرم ثامن الحج (ع) است تصریح کرد: به خاطر هم زمانی دهه کرامت با هفته دفاع مقدس، برنامه های پرمحتوایی برای مسیر تاریخی حرکت امام هشتم از شلمچه تا سرخس درنظر گرفته شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در ادامه گفت: 17 کارگروه در حوزه های مختلف فعالیت می کنند تا در ایام دهه کرامت فضای بانشاط و معنوی در برگزاری جشنواره بین المللی امام رضا(ع) در سال جاری داشته باشیم.

همچنین مقرر گردیده است900 نفر از برگزیدگان رشته های مختلف خارج و داخل کشور که در جشنواره شرکت کردند در مراسم اختتامیه تجلیل شوند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.