سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

نیروگاه بادی 660 کیلوواتی در سرعین افتتاح شد

همزمان با ششمین روز از هفته دولت و برای اولین بار در استان اردبیل نیروگاه بادی 660 کیلوواتی شهرستان سرعین به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ مدیر شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در مراسم افتتاح این طرح گفت: در ایام هفته دولت طرحهایی با هزینه 13 میلیارد و 900 میلیون تومان در حوزه برق‌رسانی به مناطق روستایی، روشنایی معابر، برق‌رسانی به مسکن مهر و همچنین طرح‌های دیگر حوزه وزارت نیرو به بهره‌برداری می‌رسد.

علیرضا علیزاده افزود: در شهرستان سرعین با سرمایه‌گذاری یک میلیارد و 700 میلیون تومان طرح در حوزه برق‌رسانی انجام شده که عمدتاً مربوط به احداث نیروگاه بادی با سرمایه‌گذاری یک میلیارد و 400 میلیون تومان است.

وی گفت: ما در استان از تنوع مطلوب در تولید انرژی برخوردار هستیم به طوریکه از انرژی بادی گرفته تا خورشیدی، زمین‌گرمایی، نیروگاه‌های آبی و گازی در سطح استان وجود دارد به طوریکه ما از تنوع تولید انرژی‌های تجدیدپذیر برخوردار هستیم.

مدیر شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در ادامه با بیان اینکه استان اردبیل علاوه بر تأمین مصرف خود توان صادرات برق را دارد، افزود: سه برابر بیشتر از مصرف ما در استان تولید برق را شاهد هستیم./س

برچسب ها: سرعین ، نیروگاه ، بادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.