سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

سهم هنرمندان در کاهش آلام زلزله زدگان بیشتر است

نماینده ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مناطق زلزله زده استان آذربایجان شرقی ، گفت: سهم هنرمندان در کاهش آلام زلزله زدگان بیشتر است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، محمدی ، در دیدار با هنرمندان شهرستان اهر افزود: در کنار کمک های نقدی و غیر نقدی که نیاز اساسی است ، مردم زلزله زده از لحاظ روحی هم نیاز به کمک دارند که یکی از گروه های تأثیر گذار در تسکین آلام هنرمندان است که با حضور خود در مناطق زلزله زده می توانند التیام بخش مصیبت وارده به هموطنان خود باشند.

وی، همچنین از آمادگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حمایت از چاپ کتاب از سوی هنرمندان در ارتباط با مناطق زلزله زده در قالب شعر، عکس و غیره خبرداد.

محمدی، در جامعه اسلامی از هنر به عنوان دو بال قوی امر به معروف و نهی از منکر یاد کرد.

در این دیدار حجت الاسلام حاجی زاده امام جمعه شهرستان اهر نیز از هنرمندان خواست از به تصویر کشیدن مناطق آسیب دیده از زلزله در قالب شعر، داستان، عکس و غیره که تأثیرش بیشتر است غافل نشوند.

در این دیدار واعظی، معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی نیز از ساخت 6 مسجد به همراه کانون های فرهنگی مساجد در روستاهای آسیب دیده از زلزله خبر داد.

در این دیدار رئیس اداراه فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اهر نیز گفت: 30 خبرنگار خارجی در کنار خبرنگاران داخلی با ححضور خود در مناطق زلزله زده گزارش و خبر تهیه کرده اند.

ولی پور، افزود: در اثر زلزله مجتمع فرهنگی و هنری اهر، کتابخانه آیت ا... نجفی اهری و کانون های مساجد آسیب دیده اند که عنایت ویژه مسئولان را می طلبد./س

برچسب ها: سهم ، هنرمندان ، کاهش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
رامبد
۱۲:۰۴ ۱۱ شهريور ۱۳۹۱
این اقدام معاونت هنری وزارت ارشاد ستودنی بود