سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مرحله ی کشوری مسابقات قرآنی ایثارگران

رییس اداره قرآن و معارف بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بیست و چهارمین دوره ی مسابقات قرآنی با حضور هزار و 200 نفر از ایثارگران و خانواده هایشان در حال برگزاری است.

 حجت الاسلام والمسلمین، علی خلیل ارجمندی، با اشاره به اینکه این مسابقات در 3 دوره و با حضور ایثارگران، همسران و فرزندانشان برگزار می شود به خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در دوره ی اول این مسابقات 400 نفر از ایثارگران و فرزندان پسر دانش آموز و دانشجو شرکت کردند.

وی با اشاره به معرفی شرکت کنندگان دوره ی دوم مرحله ی کشوری مسابقات قرآنی ایثارگران گفت: در این دوره حدود 400 نفر از همسران شهدا و ایثارگران، مشارکت کردند.

حجت الاسلام ارجمندی با بیان اینکه در مرحله ی سوم این دوره از مسابقات، فرزندان دختر دانشجو و دانش آموز شاهد و ایثارگر مشارکت دارند اظهار داشت: مرحله ی کشوری مسابقات قرآنی، شاهد و ایثارگر و خانواده هایشان در رشته های حفظ، قرائت، مفاهیم، تفسیر و نماز برگزار می شود.

وی با تأکید بر اینکه مسابقات در رشته های حفظ و قرائت، شفاهی برگزار می شود افزود: شرکت کنندگان در رشته های حفظ 5، 10 ، 15، 20 و کل قرآن کریم به رقابت می پردازند.

رییس اداره ی قرآن و معارف بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: آزمون ها در رشته های مفاهیم، تفسیر و نماز به صورت کتبی برگزار می شود.

وی با اشاره به این مطلب که مراسم های افتتاحیه و اختتامیه با حضور جمعی از مسئولان بنیاد شهید و نهادهای دیگر برگزار می شود، افزود: حجت الاسلام رحیمیان، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید، دکتر مؤمنین، معاون فرهنگی بنیاد شهید و قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلام در امور قرآن و سردار انصاری قائم مقام بنیاد شهید، در مراسم های افتتاحیه و ا ختتامیه، مرحله ی کشوری مسابقات قرآنی ایثارگران و خانواده ایشان حضور دارند./ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.