سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

برگزاری سومین كارگاه بین المللی عكاسی نجومی در زنجان

سومین كارگاه سالانه عكاسی نجومی TWAN (طرح بین المللی جهان درشب) در زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان مسئول روابط عمومی حوزه هنری استان زنجان گفت: طرح بین المللی جهان در شب TWAN عنوان برنامه ای است با عكاسی نجومی از آسمان شب در سراسر جهان كه دومین سال خود را در ایران (زنجان ) با موفقیت پشت سر گذاشت.

خدایی افزود: سومین دوره این كارگاه از 15 تا 17شهریورماه امسال با حضور استادان دانشگاه علوم پایه زنجان، عكاسان نجومی ایران و مهمانانی از سایر كشورها برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: كارگاه های آموزشی این برنامه با شركت دانشجویان رشتۀ عكاسی نجومی ، هنرمندان و علاقمندان به این رشته و با حضور اساتید و مدرسین ایرانی و خارجی برگزار خواهد شد.

مسئول روابط عمومی حوزه هنری استان زنجان خاطرنشان کرد: كارگاه آموزشی و نمایشگاه سالانه جهان در شب در ایران از سال 1388 به میزبانی زنجان و كوشش قمری نژاد دبیر برگزاری كارگاه و از پیشگامان عكاسی نجومی ایران درزنجان برگزار شده است.

خدایی با ابراز خرسندی از اینكه این طرح بین المللی در زنجان برگزار می شود گفت: هر سال اعضای TWANاز كشورهای مختلف به همراه كوشاترین عكاسان نجومی ایران از سراسر كشور در این برنامه گرد هم می آیند تا فرصت دانش اندوزی، تبادل تجربیات، آشنایی و همكاری های گروهی در زمینه اخترشناسی و عكاسی آسمان و امكان معرفی آثار منجمان آماتور ایرانی در این گرایش فراهم شود .

وی در ادامه سخنان خود به گروههای شرکت کننده در این کارگاه اشاره و اظهار کرد: انجمن نجوم ایران شاخه آماتوری، موسسه طبیعت آسمان شب در تهران، وب گاه آسمان پارس در اصفهان و انجمن نجوم آیتان زنجان دیگر نهادهای همكار در برگزاری این كارگاه هستند./س

برچسب ها: کارگاه ، عکاس ، نجومی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.