سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

افتتاح پارک 7 هکتاری سلامت سبزوار به مناسبت هفته دولت

شهردار سبزوار از افتتاح پارک 7 هکتاری سلامت این شهر در هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد و به نقل از روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، مهندس حسین مقصودی با اعلام این خبر گفت: عملیات اجرایی این پروژه که برای احداث آن 25 میلیارد ريال از منابع داخلی شهرداری هزینه شده است، از شهریورماه سال گذشته آغاز شد.

وی افزود: این پارک بزرگ شهری در حاشیه بلوار کشاورز به طول 1 کیلومتر و مساحت 7 هکتار واقع و به امکاناتی همچون سالن مدیریت بحران، آمفی تئاتر روباز، آلاچیق، تجهیزات ورزشی، مکان بازی کودکان، آب نما و فضای سبز مجهز است.

مقصودی در ادامه به پروژه محور سلامت سبزوار اشاره کرد و گفت: پروژه احداث مسیر پیاده روی و دوچرخه سواری به طول 4 کیلومتر در فاصله بین پارک سلامت تا شهرک توحید آغاز شده و امید است تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

شهردار سبزوار همچنین از افتتاح پروژه بازپیرایی 3 میدان و نصب نمادهای شهری سبزوار در هفته دولت خبر داد و اظهار داشت: نصب نماد و بازپیرایی میدان 22 بهمن با اعتبار یک میلیارد و 400 میلیون ريال، نصب تندیس چاووش و بازپیرایی میدان دروازه عراق با هزینه ای بالغ بر 900 میلیون ريال و احداث نماد 8 سال دفاع مقدس و بازپیرایی میدان شهید فهمیده با اعتباری بالغ بر   1میلیارد ريال از دیگر پروژه های قابل افتتاح این هفته است. /س

برچسب ها: افتتاح ، سبزوار ، دولت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.