سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان/

ترافیك در محور تهران - مشهد در محدوده استان سمنان نیمه سنگین است

با آغاز تعطیلات پنج روزه ادارات در تهران به دلیل برگزاری اجلاس سران جنبش غیر متعهد و آغاز سفرها، ترافیك در محور تهران - مشهد در در محدوده استان سمنان نیمه سنگین اعلام شد.

رییس پلیس راه استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در سمنان گفت: حركت مسافران كه از عصر روز دوشنبه اغاز شده در نقاطی از این مسیر به صورت نیمه سنگین ادامه دارد.

سرهنگ 'علیرضا رضوی خبیر' افزود: نیروهای پلیس راه برای برقراری ایمنی ترافیك و تسهیل در تردد خودروها در محورهای مختلف حضور فعال دارند و با كنترل خودورها با متخلفان حادثه ساز برخورد می كنند.

وی واژگونی خودروها بر اثر خستگی و خواب آلودگی را مهمترین عامل حوادث رانندگی در مسیر تهران - مشهد به ویژه محدوده شاهرود - سبزوار بیان كرد و اظهار داشت: رانندگان در این مسیر برای جلوگیری از خستگی و خواب آلودگی در فواصل مختلف توقف و پس از استراحت و رفع خستگی ادامه مسیر دهند.

رضوی خبیر با اشاره به فوت دو كودك در حوادث رانندگی در روزهای اخیر در این مسیر بر ضرورت استفاده از صندلی ویژه كودكان در خودرو تاكید كرد و گفت: در این حوادث كودكانی كه در بغل والدین بوده اند به هنگام حادثه به بیرون پرتاب و فوت شده اند.

رییس پلیس راه استان سمنان با اشاره به استفاده از دوربین های كنترلی در این مسیر از رانندگان خواست تا از سرعت و سبقت غیرمجاز، خوردن و آشامیدان و نیز استفاده از تلفن همراه حین رانندگی خودداری كنند.

بیش از 550 كیلومتر از مسیر یك هزار كیلومتری تهران - مشهد از استان سمنان می گذرد ./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.