سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سخنگوی وزارت خارجه اسرائيل: تحقيقات در مورد مرگ عرفات ربطي به ما ندارد

بدنبال تصمیم فرانسه برای آغاز تحقیقی قضایی در مورد شرایط مرگ یاسر عرفات رییس سابق تشکیلات خودگردان فلسطین در سال 2004، رژیم صهیونیستی گفت این تحقیقات ربطی به اسرائیل ندارد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، "ییگال پالمور" سخنگوی وزارت امور خارجه اسرائیل در این باره گفت: برغم برخی اتهامات که به ما وارد است، بر این عقیده ایم که تحقیقات مزبور ابدا ربطی به اسرائیل ندارد.

اين در حاليست که صائب عریقات مذاکره کننده ارشد تشکیلات خودگردان در این باره گفت: ما از این تصمیم استقبال می کنیم؛ محمود عباس رئیس تشکیلات رسما از فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه خواسته است در تحقیق درمورد شرایط مرگ یاسر عرفات به ما کمک کند.

عریقات ابراز امیدواری کرد همه حقایق در مورد مرگ عرفات و آنچه در مورد آن پنهان مانده است روشن شود.

تصمیم فرانسه برای تحقیق در مورد مرگ عرفات پس از آن اتخاذ شد که خانواده وی فرآیندی قضایی را در مورد مرگ مشکوک او در یازدهم نوامبر 2004 در بیمارستانی نظامی در نزدیکی پاریس آغاز کردند.

"ناصر القدوه" خواهرزاده عرفات به تازگی اسرائیل را به مسموم کردن یاسر عرفات با ماده سمی پولونیوم متهم کرد و خواستار آن شد که عاملان این قتل هر چه زودتر شناسایی و به دست عدالت سپرده شوند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.