سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

قضاوت داوران مازندرانی در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشور

داوران مازندرانی در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور قضاوت می کنند.

سرپرست کمیته داوران هیئت فوتبال مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت : در هفته هفتم این رقابتها که سه شنبه و چهارشنبه هفتم و هشتم شهریور برگزار می شود ، از سوی کمیته داوران فدراسیون دو داور و دو نماینده داوری و فدراسیون از مازندران حضور دارند.

رسولی افزود : در بازی دو تیم نفت تهران و ذوب آهن اصفهان که در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار می شود، اشکان خورشیدی از داوران مازندران به عنوان داور وسط قضاوت این بازی مهم را بر عهده دارد.

وی تصریح کرد : در کنار قضاوت خورشیدی به عنوان داور وسط رضا عادل از مازندران به عنوان داور چهارم در بازی نفت تهران و ذوب آهن اصفهان نیز حضور دارد.

سرپرست کمیته داوران هیئت فوتبال مازندران از حضور نماینده داوری و فدراسیون از مازندران در این هفته خبر داد و گفت : غلامرضا بهروان سرپرست سازمان لیگ فدراسیون فوتبال و رئیس هیئت فوتبال مازندران به عنوان ناظر داوری فدراسیون شهر آورد مهم بازی دو تیم داماش گیلان و ملوان بندر انزلی که در ورزشگاه عضدی رشت برگزار می شود را بر عهده دارد.

رسولی افزود : در فصل جاری لیگ برتر و لیگ دسته اول باشگاه های کشور 10 داور وسط ، کمک و ناظر از مازندران فوتبال کشور را قضاوت خواهند کرد./س

برچسب ها: قضاوت ، فوتبال ، داوران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.