سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهدوي‌فر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

انتقاد سازنده دانشجويان زمينه ساز پيشرفت کشور است

نماینده انجمن اسلامی مجتمع فنی و مهندسی قوچان ضمن تببين اهداف انجمن اسلامی مجتمع فنی و مهندسی قوچان گفت: اميدواريم بتوانیم تاثیرگذارترین تشکل دانشجويي دانشگاه باشیم و با مخاطب قرار دادن تمام دانشجویان فضای فرهنگی دانشگاه را به سوی فضاي متفکر سوق دهیم.

حسن مهدوی‌فر نماینده انجمن اسلامی مجتمع فنی و مهندسی قوچان (دفتر تحکيم وحدت) در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در بيان اهداف تشکيل انجمن اسلامي قوچان به افزايش مشارکت  دانشجویان در فعالیت‌های انجمن اشاره کرد و گفت: اميدواريم  بتوانیم تاثیرگذارترین تشکل دانشجويي باشیم و با مخاطب قراردادن تمام دانشجویان، فضای فرهنگی دانشگاه را به سوی فضاي متفکر سوق دهیم.

وي در اشاره به لزوم نياز دغدغه‌مندي دانشجويان در باه همه مسائل جاري کشور گفت: تشکل‌هاي دانشجويي باید بتوانند با فعالیت‌های فرهنگی سیاسی و اعتقادی در ايجاد دغدغه‌مندي دانشجويان داشته باشیم.
 
مهدوي‌فر با اشاره به فرمایشات رهبری در دیدار دانشجویان اظهارداشت: دانشجويان بايد مسائل کشور را با دیدگاه انتقادی رصد کنند تا بتواند با انتقاد های سازنده در امورجاري کشور به  پیشرفت هر چه بهتر و سریعتر کمک کنند.
 
وي در تبيين فضاي انجمن اسلامي دانشگاه قوچان گفت: انجمن قوچان تصميم دارد به تمامی طیف‌های فکری و اعتقادی فرصت دهد تا در فضايی سالم، افکار و نظرات خود را مطرح و در مورد آن به بحث و گفتگو بنشینند.
 
نماينده انجمن اسلامی مجتمع فنی و مهندسی قوچان در تشريح برنامه هاي آتي براي سال تحصیلی جدید خاطرنشان کرد: به دنبال اين هدف هستيم که در تمامی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی قوچان انجمن‌هايی همسو و هماهنگ داشته باشیم تا با همکاری و هم‌فکری یکدیگر در این شهر که حدود 12000 دانشجو دارد ضمن  سر لوحه قرار دادن فرمایشات رهبری در فعالیت‌های خود، بتوانیم فضای فکری، فرهنگی و سیاسی دانشجویان و حتی عموم مردم این شهر را بهبود ببخشیم.
 
وي در پايان ابراز اميدواري کرد: با تلاش‌های دانشجویان بتوانیم گفتمان اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان (دفتر تحکیم وحدت) را در بین تمامی دانشجویان گسترش دهیم.

گفتني است، انجمن اسلامی مجتمع فنی و مهندسی قوچان به تازگي زير نظر دفتر تحکيم وحدت فعاليت خود را آغاز کرده است.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.