سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرگان/

تحقق اقتصاد مقاومتی وابستگی ما به درآمد نفت را کم می کند

نماینده مردم شهرستان مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه در مجلس بهداشت و درمان را مهمترین مسئله منطقه شرق استان گلستان دانست، گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی وابستگی ما به درآمد نفت را کم می کند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  گرگان، دکتر عبدالکریم رجبی، نماینده مردم شهرستان مینودشت، گالیکش، کلاله، مراوه تپه و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح پروژه هفته دولت شهرستان مینودشت گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی وابستگی ما به درآمد نفت را کم می کند.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی اگر تحقق پیدا کند دیگر هیچ دشمنی نخواهد توانست در برابر ما بایستد و وابستگی ما به درآمد نفت کم خواهد شد و تولید ملی رونق پیدا می کند.

رجبی تصریح کرد: 400 روستا و 4 شهرستان در حوزه استحفاضیه اینجانب است که 33 درصد استان گلستان را در بر می گیرد و می طلبد مسئولان نگاه ویژه ای به این خطه داشته باشند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در چند وقت گذشته سیلان ویرانگر خسارات مالی فراوانی را به خصوص برای روستا ها داشت که با مساعدت معاونت راهبردی ریاست جمهوری 36 میلیارد تومان کمک بلاعوض برای سیل زدگان استان گلستان گرفته شد.

وی افزود: اتوبان آزادشهر تا جنگل گلستان و 2 راهی کلاله و کمربندی گالیکش که با مشکلاتی مواجه بود با مساعدت وزیر راه و شهرسازی مشکلات پیشه رو حل شد و قرار است در قالب مهر ماندگار به بهره برداری برسد.

نماینده مردم مینودشت در مجلس گفت: در سال 92جشن پایان گاز رسانی در منطقه مینودشت و گالیکش برگزار می شود.

وی افزود: در شهرستان مینودشت تا پایان سال جاری 11 سالن ورزشی چند منظوره اختصاص پیدا می کند که بسیاری از مشکلات جوانان در حوزه ورزش حل می شود.

دکتر عبدالکریم رجبی در ادامه افزود: بهداشت و درمان مهمترین مسئله این منطقه است و در این حوزه باید بسیار حساس عمل کرد.

وی اظهارداشت: سد نرماب چهل چای که ماندگار ترین اثرات دولت است دچار چالش هایی شده بود که مشکلات پیش رو حل شد و پیگیری های لازم انجام شد.

رجبی ادامه داد: بیمارستان شهرستان مینودشت قرار بود در قالب مهر ماندگار به بهره برداری برسد که بنا به دلایلی از لیست مهر ماندگار حذف شد و پیگیری های لازم برای بهره برداری هرچه سریعتر آن انجام خواهد شد.

گفتنی است، در این مراسم فرماندار مینودشت، شهردار، مهندس سوخته سرایی معاون توسعه و پشتیبانی استانداری و امام جمعه شهرستان مینودتش و دیگر مسئولین شهرستان حضور داشتند./س

برچسب ها: اقتصاد ، نفت ، درآمد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.