سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان/

تهديدات رژيم صهيونيستي حرف بيهوده است

استاندار همدان درآئين افتتاح مرحله دوم ساختمان آموزشي دانشگاه پيام نور رزن تهديدات رژيم صهيونيستي مبني بر حمله به ايران را حرفهاي بيهوده خواند .

 
    به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان ؛ علي محمد آزاد با يادآوري پيشرفتهاي علمي و نظامي ايران به برکت انقلاب اسلامي، گفت: رژيم صهيونيستي به خوبي مي داند که در صورت حمله به ايران ديگر وجود نخواهد داشت و از صفحه روزگار براي هميشه محو خواهد شد.
وي با بيان اينکه اقدامات در هفته دولت نتيجه همگامي سه قوه در نظام است و عملکرد ها حاصل عملکرد يک فرد نيست، افزود: ديدگاه کارشناسانه رهبري در همه موضوعات و مباحث و در هر برهه و در هر زمينه‌اي براي ما رهنمود است واگر بخواهيم دولت را تعريف کنيم بايد فرمايشات مقام معظم رهبري درباره دولتهاي نهم و دهم را مورد توجه قرار دهيم.
استاندارهمدان با برشمردن برخي پيشرفت‌هاي کشور در زمينه‌هاي گوناگون پس از انقلاب اسلامي درباره جايگاه علمي کشور خاطرنشان کرد: امروز کمتر دانشگاهي را در سطح کشور داريم که در جهان داراي مقالات علمي  و مجله علمي نباشد و بر اين اساس در زمينه‌هاي علمي حرف‌هاي زيادي براي گفتن در دنيا داريم.
آزاد با طرح اينکه کارهاي عمراني ملموس و نشان‌دار است، اضافه کرد: کارهاي فرهنگي و نشان دادن محتوا کار دشواري است البته ما ترسي از خواسته‌هاي مردمي نداريم اما براي هر خواسته، راه حل‌ مي‌خواهيم.
وی با  مرور ترور‌ها و تحريم‌هاي انجام شده پس از پيروزي انقلاب اسلامي تا کنون تأکيد کرد: دشمن همواره براي نقش بر آب کردن طرح‌هاي راهبردي نظام مصمم است و وضعيت کنوني جنگ با دوران دفاع مقدس که در آن دوران دشمن رو در رو مي‌جنگيد، متفاوت و نرم‌افزاري است البته با تدابير رهبر معظم انقلاب و حضور مردم در صحنه هاي حساس دشمن در اين جنگ نيز تا کنون موفق نبوده و نخواهد شد.
استاندار همدان که به همراه معاون عمراني استاندار و برخي از مديران کل دستگاههاي اجرايي در پنجمين روز از هفته دولت به شهرستان رزن سفر کرده بود طرح  را افتتاح و کلنگ زني کرد.
افتتاح مرحله دوم ساختمان آموزشي دانشگاه پيام نور رزن با500 میلیون تومان اعتبار،افتتاح طرح مجتمع ورزشي بانوان در زميني به مساحت 5 هزار و 542 متر مربع و تاکنون29هزار و 131 ميليون ريال هزينه شده  است که 69 درصد پيشرفت فيزيکي دارد وهم اکنون سالن ورزشي آن صد در صد به اتمام رسيده و در راستاي اتمام کل مجموعه نيز 23 هزار ميليون ريال اعتبار نياز است، کلنگ ‌زني قطعه دوم کريدور شمال استان و قطعه دوم باند دوم رزن- دمق به  طول 8 کیلومتربااعتبار 60 میلیارد ریال هم اکنون  مسير دو کيلومتر دکاپاژ در اين پروژه انجام شده و عمليات تجهيز کارگاه آن نيز در حال انجام است، افتتاح تصفيه‌خانه شرکت شهرک صنعتي رزن که هر روز 200 مترمکعب آب را تصفيه مي‌کندو در راستاي اجراي اين طرح 11 هزار و 600 ميليون تومان هزينه شده است.
افتتاح مرکز بهداشتي درماني جورقان دیگرطرحی است باحضوراستاندار به بهره برداری رسید .
اين مرکز با 535 متر زيربنا جزو 120 مرکز بهداشتي بازسازي و نوسازي شده طي سه سال  که در این شهر ساخته شده و سه روستاي نهران، اوليايي و علي‌آباد آق‌حصار را زير پوشش قرار مي‌دهد./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.