سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

تور بین‌المللی میلاد دو نور به میزبانی استان مرکزی برگزار می‌شود

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران از برگزاری تور بین‌المللی میلاد دو نور طی روزهای 20 تا 25 آبان ماه به میزبانی استان مرکزی خبر داد.

خسرو قمری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک اظهار داشت: پیرو درخواست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری میلاد دو نور که قرار بود شهریور ماه برگزار شود، در آبان ماه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: بر اساس اعلام فدراسیون جهانی دوچرخه‌سواری مشکلی برای برگزاری این تور در آبان ماه وجود ندارد و مسابقه با حضور نماینده فدراسیون جهانی و حضور چند تیم خارجی برگزار می‌شود.

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران تأمین منابع مالی برای برگزاری تور را از جمله دلایل مسئولان استان مرکزی برای تغییر تاریخ برگزاری مسابقات اعلام کرد و افزود: خوشبختانه مشکل خاصی برای برگزاری تور بین‌المللی میلاد دو نور وجود ندارد و امید می‌رود شاهد برگزاری با کیفیت این دوره از مسابقات باشیم.

قمری گفت: متأسفانه به دلیل بحران اقتصادی اکثر تورهای آسیا لغو شده، اما تور کرمان و مرکزی برگزار می‌شود و مشکل خاصی نیست.

وی با بیان اینکه تور بین‌المللی میلاد دو نور همانند جوانی است که هم‌اکنون به بلوغ کامل رسیده است تاکید کرد: در گذشته زحمات بسیاری برای برگزاری این مسابقه کشیده و بنده زمانی که در سمت مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی بودم یکی از مهم‌ترین دغدغه‌هایم برگزاری هر چه بهتر این مسابقه بود و امروز نیز از هیچ تلاشی برای برگزاری هر چه مطلوب‌تر آن دریغ نمی‌کنم.

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران در بخش دیگری از سخنان خود پیرامون برنامه‌های فدراسیون برای ارتقای رشته دوچرخه‌سواری خاطر نشان ساخت: در مجمع انتخابی فدراسیون 27 آیتم را برای توسعه این رشته اعلام کردم که همگانی کردن رشته دوچرخه‌سواری، استعدادیابی، توجه به ورزش قهرمانی، حرفه‌ای، باشگاه و باشگاه‌داری و جذب اسپانسر از مهم‌ترین این برنامه‌ها است که با جدیت دنبال خواهد شد.

قمری از حضور قدرتمند ایران در مجمع جهانی هلند خبر داد و بیان داشت: ایران 31 شهریور ماه برای حضور در مجمع هلند عازم این کشور می‌شود تااز حیثیت دوچرخه‌سواری دفاع کند، همچنین در مجمع آسیایی لبنان نیز حضور قدرتمندی خواهد شد.

وی گفت:حضور مقتدرانه تیم ملی دوچرخه‌سواری در مسابقات آسیاییاسفندماه از مهم‌ترین برنامه‌های فدراسیون است که برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه شروع شده است.

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری بهبود ساختار اداری فدراسیون، برگزاری کلاس‌های مربیگری و داوری، توجه به بحث آموزش، توجه به بخش بانوان، استفاده از نظرات پیشکسوتان، خارج کردن فدراسیون از انحصار گلخانه‌ای و به کارگیری مربیان بزرگ را از برنامه‌های پیش روی فدراسیون برای ایجاد تحول در ورزش دوچرخه‌سواری کشور عنوان کرد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.