سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

راه اندازی بانك اطلاعات پژوهشگران در زنجان

بانك اطلاعات پژوهشگران در استان زنجان راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان، مدیر كل آموزش و پژوهش استانداری زنجان گفت: برای نخستین بار در این استان بانك اطلاعاتی پژوهشگران با هدف ثبت و ساماندهی فعالیت های پژوهشی راه اندازی می شود.

رحمانی با بیان اینکه در زمان حاضر كارهای پژوهشی متعددی از سوی محققان و پژوهشگران در جامعه انجام می گیرد كه عدم ثبت به هنگام آن مشكلات و معضلاتی را به همراه دارد افزود: با راه اندازی بانك اطلاعاتی پژوهشگران علاوه بر پیشگیری از سوءاستفاده های احتمالی در این حوزه از ارائه كارهای پژوهشی تكراری جلوگیری می شود.

وی با اشاره به اینكه طی دولت نهم و دهم 988 دوره آموزشی برای كاركنان و مدیران دستگاههای اجرایی استان برگزار شده است، اظهار كرد: اداره كل آموزش و پژوهش استانداری در ارائه كارهای پژوهشی و آموزشی رشد قابل توجهی داشته است.

مدیر كل آموزش و پژوهش استانداری زنجان ادامه داد: درراستای خصوصی سازی بخش آموزشی برای پنج شركت در قالب نظام آموزشی كاركنان مجوز صادر شده و آموزش های لازم نیز ارائه شده است.

رحمانی با تاکید بر اینکه پارسال  بر اساس مصوبه شورای عالی نهاد ریاست جمهوری طرح تربیت مدیران ابلاغ شده است، تصریح کرد: این طرح در سه گروه كارشناسی، میانی و ارشد برگزار می شود كه در مرحله نخست این طرح كارشناسان دستگاههای اجرایی حضور دارند./س

برچسب ها: بانک ، اطلاعات ، پژوهشگران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.