سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک پیروزی دیگر برای مردان ایران

تیم ملی والیبال مردان ایران با حساب 3 بر صفر پنجمین بازی تدارکاتی خود را در اسلوونی با پیروزی پشت سر گذاشت.

 به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران ،  ملی پوشان کشورمان دوشنبه شب در برابر تیم ملی کرواسی به میدان رفتند و موفق شدند حریف خود را با امتیازهای 25 – 23، 25 – 21 و 25 – 18 در سه ست پیاپی شکست دهند.
این بازی با توافق مربیان دو تیم ست چهارمی هم داشت که آن هم با امتیاز 25 – 22 به سود یاران ایران به پایان رسید.خولیو ولاسکو برای دو ست اول این بازی سعید معروف، علیرضا نادی، فرهاد قائمی، شهرام محمودی، سید محمد موسوی عراقی و حمزه زرینی را به ترتیب از منطقه یک تا شش زمین ایران ارنج کرد و در دو تعویضه ها نیز مهدی مهدوی و امیر غفور را به میدان فرستاد.
همچنین آرش کشاورزی در منطقه سرویس جایگزین حمزه زرینی می شد. فرهاد ظریف نیز لیبروی ایران بود. اما اگرچه ترکیب ایران در ست سوم نیز همچون دو ست گذشته بود ولی خیلی زود و از امتیاز 6 – 4 به سود ایران، امیر غفور جایگزین شهرام محمودی شد و از این لحظه بازی بود که ولاسکو دیگر بازیکنانش را نیز به تناوب به بازی فراخواند. سعید مصطفی وند، مهدی مهدوی، آرش کشاورزی، سامان فائزی، امیر غفور و مجتبی میرزاجانپور (یاشار شاهینی؛ لیبرو) ترکیب اصلی ایران در ست چهارم این بازی را تشکیل دادند./ق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.