سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در هفته آتي صورت مي گيرد

بررسي سند تحول و بازديد از سازمان انرژي اتمي در دستور كار كميسيون آموزش

نايب رئيس کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس از آغاز سفرهاي استاني کميسيون متبوع خود در هفته آتي خبر داد و گفت: مشهد حلقه اول سفرهاي استاني کميسيون آموزش و تحقيقات است.

جواد هروي نماينده مردم قاينات و زير‌كوه در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به آغاز سفرهاي استاني کميسيون آموزش و تحقيقات در هفته آتي،گفت: اعضاي کميسيون آموزش و تحقيقات در روزهاي 14 و 15 شهريورماه جاري سفر دو روزه‌اي به مشهد مقدس و به ميزباني دانشگاه فردوسي خواهند داشت و با حضور وزير آموزش و پرورش و  معاونين وي به نقد و بررسي سند تحول آموزش و پرورش خواهند پرداخت.

وي در ادامه افزود: اعضاي اين کميسيون در اين سفر بازديدي نيز از مراکز آموزشي استان خواهند داشت.

نايب رئيس کميسيون آموزش همچنين با اعلام خبر بازديد اعضاي کميسيون متبوع خود از سازمان انرژي اتمي،اظهار داشت: اعضاي اين کميسيون در نظر دارند روز شنبه 18 شهريورماه بازديدي از سازمان انرژي اتمي داشته باشند.

وي در تشريح علت اين بازديد گفت: مساله انرژي هسته‌اي در زمان ما به عنوان يک مصداق عيني بر تلاش‌هاي محققان و کارشناسان کشورمان در عرصه فن‌آوري‌هاي نوين است،لذا اعضاي کميسيون آموزش و تحقيقات سعي مي‌کنند در اين عرصه ورود پيدا کنند و با مراکز علمي و پژوهشي کشور،خاصه مراکز پژوهشي که در موقعيت فعلي مي‌توانند براي کشور و نظام مقدس جمهوري اسلامي اسباب يک رشد بالنده را از منظر جهاني داشته باشند تعامل سازنده‌اي برقرار  کنند.

هروي در خاتمه خاطر نشان کرد: در اوايل مهر ماه نيز اعضاي کميسيون آموزش سفري به استان قم خواهند داشت و ضمن بازديد از مراکز آموزشي اين استان به ديدار برخي از مراجع عالي قدر نيز خواهند رفت.

انتهاي پيام/

برچسب ها: کمیسیون ، آموزش ، بازدید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.