سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

زنده كردن گفتمان عدالت خواهی انقلاب،از بارزترین ویژگی های دولت نهم ودهم

زنده كردن گفتمان عدالت خواهی انقلاب اسلامی ایران از بارزترین ویژگی های دولت های نهم و دهم است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان فرماندار شهرستان زنجان گفتمان انقلاب اسلامی را مبتنی بر عزت خواهی و استقلال خواهی نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: این گفتمان موجب شده در ابعاد داخلی و خارجی، دولت اقداماتی در حد معجزه انجام دهد.

راشاد با بیان اینكه همه شاخص های فرهنگی، اجتماعی اقتصادی و سیاسی استان زنجان با روی كارآمدن دولت نهم ارتقا یافته است افزود: احداث مسكن مهر و صدها پروژه عمرانی و سرمایه گذاری در استان نشان از اهتمام دولت به رشد و توسعه عادلانه كشور است.

وی با اشاره به استقرار دولت الكترونیك در بسیاری از شهرستان های استان تصریح کرد: در زمان حاضر بیش از 300خدمت قابل ارائه در شهرستان زنجان به صورت الكترونیكی ارائه می شود.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به عملكرد شوراهای اسلامی شهر زنجان اظهار کرد: باتوجه به اینكه استقرار نظام شورایی عمر كوتاهی دارد وجود برخی نقایص در عملكرد آنان ضروری است.

راشاد به عملكرد مطلوب شوراهای برخی كلان شهرها اشاره و ابراز كرد: مدیریت مناسب در برخی از شوراهای شهر نمود چشمگیری در فضای شهری داشته است.

وی شوراهای اسلامی شهر را نمودی از مردم سالاری دینی دانست و افزود: درصورتیكه مردم بهترین افراد را برای شوراهای شهر انتخاب كنند این افراد می توانند عملكرد مناسبی از خود به جا بگذارند.

فرماندار شهرستان زنجان در ادامه سخنان خود با اشاره به تاثیرانتخاب صحیح اعضای شوراهای شهر،در ثبات مدیریت شهری، یادآور شد: در صورتیكه اعضای شورای شهر انتخاب شایسته ای برای شهردار داشته باشند مزایای آن شامل حال شهر خواهد شد.

وی با تاكید براینكه شهرداری زنجان باید فوراً انتخاب شود گفت: اتخاذ برخی تصمیمات مستلزم حكم شهردار است و سرپرست دراین زمینه ها قدرت ریسك پایینی خواهد داشت.

راشاد خاطرنشان کرد: هیچ یك از مسئولان قصد دخالت و اعمال فشار بر اعضای شورای شهر را ندارند بلكه با نگاه ارشادی به آنان می نگرند.

این مقام مسئول بابیان اینكه در برخی مواقع ما موظف به گوشزد كردن موانع قانونی به اعضای شورای شهر هستیم، افزود:‌ مصوبات شورای شهر زنجان باید با شفافیت كامل در اختیار مردم و رسانه ها قرار گیرد.

به گفته فرماندار شهرستان زنجان ارائه عملكرد اعضای شورای شهر و شهرداری می تواند در تصمیم گیری های آتی موثر اقع شود./س

برچسب ها: گفتمان ، عدالت ، خواهی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.