سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبيل/

استاندار جدید را با تمام توان یاری می‌کنیم

نماینده مردم اردبیل در مجلس و سخنگو و دبیر مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: با تمام توان و مسرت قلبی استاندار جدید اردبیل را یاریگر خواهیم بود تا در مسئولیت خود موفق عمل کند.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، کمال‌الدین پیرموذن دقایقی پیش در اردبیل اظهار داشت: از اینکه دولت دهم یکی از نیروهای شایسته، مجرب و توانمند را که از فرزندان رشید و پرافتخار سبلان و استان اردبیل است به منصب استانداری برگزیده خوشحال هستیم و از هیئت دولت و وزیر کشور که با هماهنگی بنده و سایر نمایندگان به این انتخاب دست زده است قدردانی می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: از رئیس جمهور مکتبی نیز نهایت امتنان را دارم که فردی بومی و لایق را برای استانداری اردبیل برگزیده و با توجه به نفوذی که نیکزاد و برادرش در هیئت دولت دارند و اشرافیت خاص به مسایل استان، منابع و توانمندی‌ها امیدواریم با همکاری و همدلی و هم‌افزایی بیشتر بتوانیم از این موقعیت پیش آمده استفاده کنیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همه ما در سنگر خدمت و تبعیت از فرمان ولایت فقیه حاضر و آماده هستیم و امیدواریم با همراهی همه دلسوزان منطقه صاحبنظران، دانشگاهیان، مسئولان و صاحبان صنایع و همه آنهایی که دل در گرو توسعه استان دارند بتوانیم در این جریان موثر مشارکت همه جانبه داشته باشیم.

جایگاه بیست و سومی اردبیل در توسعه قابل قبول نیست

پیرموذن در بخش دیگری از سخنان خود کار و همت ضربتی را برای رسیدن به افق 20 ساله خواستار شد و بیان داشت: در این افق 20 ساله باید جزو 10 استان برتر کشور از لحاظ اقتصادی و تحولاتی باشیم.

وی با یادآوری اینکه استان اردبیل در رتبه 23 کشوری قرار دارد گفت: به طور قطع این جایگاه مقبول مردم نیست و شایسته است به صورت ضربتی و جهشی این رتبه ارتقا یابد.

عضو کمیسیون صنایع مجلس نهم از زحمات و تلاش‌های سید حسین صابری استاندار اردبیل قدردانی کرد و افزود: ما نباید در بدرقه صابری معروفیت «خوش استقبالی و بدبدرقه» بدون خود را نشان دهیم بلکه ضرورت دارد از زحمات و تلاش‌های صابری قدردانی کنیم و بدرقه کننده شایسته‌ای باشیم.

پیرموذن اذعان داشت: به عنوان دبیر و سخنگوی مجمع استان این انتخاب به حق و شایسته را به فال نیک گرفته و امیدواریم با همکاری همه جانبه مجمع نمایندگان استان و مسئولان نیکزاد را در مسئولیت جدیدش یاری کنیم.

وی ادامه داد: موفقیت این نیروی بومی تنها با اتفاق نظر و همدلی و همسویی رخ خواهد داد.

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس بیان کرد: ما از اینکه یکی از نیروهای مخالف جریان انحرافی برای سمت استانداری اردبیل منصوب شده است خوشحال بوده و خداوند را شاکریم./ج1

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.