سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حذف نوکیا تاثیری در بازار گوشی ایران نداشت

علی رغم تهدیداتی که از سوی رسانه های خبری بیگانه انجام شد با خروج نمایندگی نوکیا از ایران هیچ اتفاق خاصی در زمینه قیمت گوشی رخ نداد.

مهندس رضا شفیعی، فعال بازار گوشی همراه با بیان این که خروج نمایندگی نوکیا از ایران زمزمه هایی را مبنی بر افزایش قیمت گوشی همراه در کشور ایجاد کرد به خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران، گفت: قیمت گوشی همراه هم چنان سیر قبلی خود را طی می کند و حتی به نظر می رسد که شرکت هایی مانند سونی از این خلاء استفاده کرد و در حال جذب مشتری برای محصولات خود هستند.

وی افزود: بازار خرید گوشی در ایران آنقدر داغ و قوی است که چندین شرکت معتبر ساخت گوشی همراه در دنیا نظیر سونی اریکسون ، سامسونگ، ال جی وسونی انحصاراً روی بازارهای ایرانی سرمایه گذاری کردند.

این فعال بازار گوشی همواره تاکید کرد: حذف یک برند نه تنها تاثیر چندانی بر روی بازار فروش ایران ندارد بلکه با رقابتی که بین چند شرکت باقی مانده بوجود می آید حتی ممکن است شاهد هیچ افزایش قیمتی در بین انواع گوشی های همراه نباشیم.

وی تصریح کرد: به طور کلی حذف برند نوکیا کاربران ایرانی را از دیدن منوهای تکراری که از گوشی 6600 شروع شده و تا به حال نیز تغییر چندانی نکرده بود و یا خرید گوشی هایی که هیچ قطعه آن ها به جز ظاهر و وضوح دوربین آنها با هم تفاوتی نداشت رها کرد این فعال بازار گوشی همراه خاطر نشان ساخت: حذف نوکیا از بازار ایران برندهای دیگر را که امکانات بیشتری نسبت به نوکیا داشتند نمایان تر کرد./ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.