به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد، مهرداد داوودزاده گفت: افزايش سطح دانش و توسعه فرهنگ بسته بندي و آشنايي با اهمييت برنددرتوسعه بسته بندي بين توليد كنندگان و صادركنندگان را از اهداف اين سمينار است.
وی افزود: اين سمينار با محور تاريخچه بسته بندي /عملكردنقش بسته بندي در سرمايه است نه هزينه / عناصر رسيدن به يك بسته بندي موفق /مراحل بسته بندي /طراحي خانواده وبسته بندي با هدف جايگاه سازي برند برگزار مي شود.
وي افزود:در اين همايش بيش از 100نفر از تجار /بازرگانان /صاحبان صنايع وصادركنندگان شركت هاي تعاوني مرزنشين به مدت يك روز و ازتجربيات اساتيد دانشگاهي و سازمان توسعه تجارت ايران استفاده مي كنند./س