سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار شهريار در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

افتتاح 51 پروژه با اعتبار 55 ميليارد تومان در شهريار

فرماندار شهريار گفت: به مناسبت هفته دولت و در سايه تلاش دولتمردان دولت نهم و دهم، 51 پروژه عمراني، خدماتي، ورزشي و فرهنگي با اعتبار 55 ميليارد تومان در شهريار به بهره‌برداري خواهد رسيد.

سيد عباس جوهري در گفتگو با خبرنگار حوزه دولت باشگاه خبرنگاران در خصوص پروژه‌هاي آماده بهره‌برداري به مناسبت هفته دولت در شهرستان شهريار اظهار داشت: با همت و تلاش و همكاري مسئولان شهرستان و در سايه حركت رو به جلو دولتمردان، 51 پروژه بزرگ عمراني، خدماتي، ورزشي و فرهنگي با اعتباري بالغ بر 55 ميليارد تومان به بهره‌برداري خواهد رسيد.

وي ادامه داد: 51 پروژه ذكر شده در تمام عرصه‌هاي خدماتي و فرهنگي و ورزشي در همه مناطق شهرستان شهريار درنظر گرفته شده  كه از جمله اين پروژه‌ها مي‌توان به افتتاح چند فرهنگسرا، ورزشگاه‌هاي چند‌منظوره، بوستان‌هاي بزرگ و كتابخانه‌ها اشاره كرد.

*افتتاح پروژه‌ها به بعد از برگزاري اجلاس عدم متعهد موكول شد

جوهري افزود: بيشتر پروژه‌هايي را كه قرار بود در هفته دولت با حضور استاندار افتتاح شود به دليل برگزاري اجلاس جنبش عدم تعهد در تهران افتتاح اين پروژه‌ها را به بعد از برگزاري اجلاس موكول كرديم.

فرماندار شهريار در خصوص پروژه‌هاي مهر ماندگار دولت در شهريار اعلام كرد: تاكنون پروژه‌اي با عنوان مهر ماندگار در شهريار ثبت نشده و آن هم به دليل شرايط اين پروژه‌هاست.

جوهري با اشاره به اينكه بيشتر پروژه‌ها در شهريار در زمان مقرر خود به پايان رسيده است، افزود: پروژه‌هاي مهر ماندگار شرايط خاص دارد و حتما بايد تا پايان دولت دهم تكميل شود اما در شهريار بيشتر پروژه‌ها در زماني مقرر خود به پايان رسيده و پروژه‌هاي بزرگي مانند بيمارستان امام خميني كه دولت امسال براي ادامه عمليات ساخت آن 3 ميليارد تومان اختصاص داده تا پايان دولت به اتمام نخواهد رسيد و شرايط قرار دادن آن در کنار پروژه‌هاي مهر ماندگار وجود ندارد.

وي با بيان اينكه درصدد آن هستيم تا افتتاح فاز يك پروژه بزرگ بيمارستان امام خميني را در پروژه‌هاي مهر ماندگار دولت قرارد هيم،  تصريح كرد: با توجه به اينکه تمام پروژه‌هاي مهر ماندگار بايد در پايان دولت دهم به پايان برسد‌، ما تمام تلاش خود را براي قرار دادن فاز اول بيمارستان امام خميني شهريار در  بين  پروژه‌هاي عظيم دولت را خواهيم داشت.

فرماندار شهريار در خصوص طرح هادي و روستايي دولت در اين شهرستان گفت: بودجه‌هاي خوبي براي طرح هادي دولت اختصاص پيدا كرده و كارهاي مناسب و مثبتي انجام شده اما اطلاعات دقيقي در مورد اين طرح ندارم.

جوهري در ادامه با اشاره به اينکه زميني براي ساختن دانشگاه آزاد مستقل در شهرستان شهريار به دانشگاه آزاد اسلامي واگذار شده است، اذعان داشت: با جلساتي كه با مسئولان عمراني دانشگاه آزاد اسلامي داشتيم، مقرر شد تا با واگذاري زميني مناسب در شهريار به دانشگاه آزاد عمليات ساخت آن آغاز شود.

وي خاطرنشان كرد: تمام هزينه‌هاي ساخت اين دانشگاه به عهده دانشگاه آزاد اسلامي است و با توجه به واگذاري زمين اميدواريم با آغاز ساخت اين دانشگاه در سال جاري دانشجويان ما سال آينده را در دانشگاه آزاد شهريار ادامه تحصيل دهند.

اين مقام مسئول در خصوص رفع مشكلات پروژه مسكن مهر دولت در فردوسيه شهريار اظهار داشت: با توجه به مشكلات فراواني كه پروژه مسكن مهر فردوسيه با آن روبه‌رو شد که دليل آن هم خود مالك بودن اين پروژه بود، فرمانداري شهريار با دستور اكيد به سازنده ساخت يك مسجد و چند مدرسه را به اتمام رساند.

جوهري ادامه داد: مشكلات زيرساختي آب و برق و گاز هم با اختصاص بودجه از سوي فرمانداري و تعامل با روساي ادارات برطرف و مجوزهاي مورد نياز اخذ شد تا اين پروژه بزرگ به زودي قابل افتتاح باشد.
انتهاي پيام/
برچسب ها: افتتاح ، پروژه ، شهریار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.