سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

اسرار خانه داری با روش های سنتی

در زندگی نکات ریزی وجود دارد که با آگاهی و رعایت آنها می توانیم خانه داری را از یک فعالیت روزانه ی کسل کننده به یک فرآیند متغیر و لذت بخش تبدیل کنیم .

به گزارش  خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک ، یکی از دغدغه هامشکل سیاه شدن ظروف و زینت آلات است خیلی از خانم ها از کدر شدن بدلیجات و نقره های خود شکایت می کنند . اما این خانم ها اگر بدانند با قرار دادن یک تکه گچ در بین بدلیجات ونقره ها می توانند مانع از کدر شدن آنها شوند حتما این کار را خواهند کرد .

بر پایه ی این گزارش همچنین اگر خانه های تازه رنگ کرده اید و مجبورید چند روزی پنجره ها و درهای ورودی خانه را باز بگذارید تابوی رنگ از بین برود می توانید یک قاشق غذا خوری آمونیاک را داخل یک ظرف آب بریزید تا بوی نامطبوع رنگ از بین ببرد .

این گزارش حاکی از آن است که بعضی وقت ها هم به طور اتفاقی با کفش های مان داخل چاله ای پر از آب می شویم و کفش ها پس از خشک شدن شوره می زنند ، مخلوط آب و سرکه می تواند این شوره ها را از بین ببرد .

بازدن تافت به گل های تازه می توان ماندگاری آن را بالا برد .

و نکته ی آخر اینکه خیلی از ما هنگام باز و بسته کردن زیپ وسایلمان با مشکل مواجه می شویم با مالیدن مقداری صابون بر روی زیپ های خشک می توانیم این مشکل را حل کنیم ./س

برچسب ها: خانه داری ، روش سنتی ، ظروف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.