سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبير فدارسيون كاراته:

در بخش بانوان به كشورهاي اسلامي مربي صادر مي كنيم

دبير فدارسيون كاراته گفت: مربيان ما در ليگ جهاني و مسابقات آسيايي عملكرد خود را به رخ جهان كشيدند و ثابت كردند كه كشور ما نيازي به مربي خارجي ندارد بلكه توانايي آن را دارد و به كشورهاي اسلامي مربي صادر كند.

محسن آشوري در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران در خصوص حضور بانوان در مسابقات جهاني فرانسه افزود: رابطه ما با اسپينوز رئيس فدارسيون جهاني و دبير آن جرج المپيوس رابطه خوبي است و اين حسن ارتباط نويد آن را مي دهد كه فاصله ها كمتر مي شود بانوان ما مي توانند به زودي زود در مسابقات جهاني با حجاب اسلامي شركت كنند.

براي حضور بانوان در مسابقات جهاني، بايد مصوبه اش در كنگره جهاني مطرح شود كه اين كنگره درست 31 آبان يعني يكروز مانده به مسابقات جهاني است، بنابراين اگر هم اين مصوبه مطرح شود و مورد تاييد هم قرار بگيرد باز هم بانوان ما اين دوره نمي توانند در مسابقات جهاني كه در فرانسه است، شركت كنند.

ما تلاش مي كنيم كه از ارتباط خوبمان با اسپيونز و المپيوس استفاده كرده و با اختياراتي كه اين دو نفر دارد، بتوانيم مجوز حضور بانوان با حجاب اسلامي را در مسابقات جهاين را بگيريم.

آشوري در ادامه گفتگو به عملكرد مربيان كشورمان در بخش بانوان اشاره كرد و گفت: از عملكرد مربيان بانوان، در بخشي راضي ام و در بخشي ناراضي هستم.

در برخي جاها بسيار دور از انتظار عمل كردند و در بعضي قسمتها انتظارها را برآورده نكردند اما بطور كلي مربيان بانوان ما عملكرد خوبي داشتند، امروز مربيان ما در بخش بانوان ثابت كردند.
علا رغم گذشته با يكديگر اتفاق نظر داشتند و هماهنگ و سازمان يافته عمل كردند.

در سالهاي اخير اعتقاد بر اين بود كه فقط مربي خارجي مي تواند تيم ايران را به سر منزل مقصود برساند اما امروز بانوان مربي، ثابت كردند از مربي خارجي چيزي كم ندارند كه اي بسا مي توانيم در بخش بانوان به كشورهاي اسلامي مربي صادر كنيم.

وي اذعان داشت: ما نيز در صدد آن هستيم كه در بخش مربيان استعداد يابي كنيم و پيش بيني كرده ايم و از مربيان دعوت كنيم، با آنها بيشتر كار كنيم تا كاملا با قوانين، تكنيكها و تاكتيك هاي جديد آشنايي كامل پيدا كنند و در پايان پس از بررسي هاي نهايي از آنها براي تيم ملي استفاده كنيم.

دبير فدراسيون در خاتمه صحبتهايش گفت: 20 روز پس از برگزاري مسابقات ليگ جهاني كاراته وان تركيه مسابقات كاراته وان در آلمان برگزار مي شود.

تصميم داريم 2 مرحله اردو برگزار كنيم و همين 5 نفري كه به مسابقات تركيه مي روند را به مسابقات آلمان اعزام كنيم زيرا فرصت بسيار كم است و ما در اين اندك زمان نمي توانيم يك مسابقه انتخابي برگزار كنيم. بنابراين 5 بانوي موفق  كشورمان را براي پيكارها به آلمان مي بريم./ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.