سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

نشست غیر متعهدها در تهران در میان تمام دوره‌ها بی‌نظیر است

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: با وجود تمام تهدیدات استکبار جهانی، نشست تهران از نظر میزان حضور کشورها در میان 15 دوره گذشته بی‌نظیر است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از قم ، حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی در همایش بسیج کارمندی استان قم با اشاره به استقابل خوب نمایندگی های کشورها از اجلاس شانزدهم غیر متعهد ها افزود: برخی از هیئت‌های حاضر در ایران وضعیت را به گونه‌ای مناسب یافته‌اند که حتی درخواست دیدار با علما را دارند.
وی با بیان اینکه اسلام دارای جهان‌بینی و برنامه در مدیریت جامعه است گفت: استکبار به دنبال این است که ولایت را به عنوان نخستین رکن حکومت دینی تضعیف کند تا سایر موارد را در دست گیرد.
حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی ادامه داد: دشمنان به دنبال انحراف افکار ملت هستند تا بر نظام جمهوری اسلامی غلبه کنند و در فتنه 88 و حتی امروز هم به دنبال همین مسئله هستند به همین دلیل تقویت بسیج، استحکام بخشیدن به رکن مهم انقلاب اسلامی است.
وی بسیجی را سنگرنشین اسلام ناب و حاکمیت دینی دانست و افزود: بیشترین تلاش دشمن این است که ارکان حاکمیت دینی را از میان بردارد زیرا آنها می‌دانند که انقلاب تمام برنامه‌های آنها را با مشکل مواجه می‌کند/س
برچسب ها: قم ، جنبش ، عدم تعهد ، بی نظیر ، بسیج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.