سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لجام گسیختگان بهایی به روایت اسناد و مدارک

این دو زوج بهایی، از مدیران جوان امروز این فرقه به شمار می آیند که بعدها باید جای امثال جمال الدین خانجانی را در رأس این هرم پر کنند. چنانکه هر یک مناسبی نیز دارند؛ مانند، ناظم محافل و جلسات که خود این موقعیت ها را باید پله ای برای کسب تجربه در زمینه خیانت به مردم ایران و کشور اسلامی مان دانست.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از دیده بان، این دو زوج بهایی، از مدیران جوان امروز این فرقه به شمار می آیند که بعدها باید جای امثال جمال الدین خانجانی را در رأس این هرم پر کنند. چنانکه هر یک مناسبی نیز دارند؛ مانند، ناظم محافل و جلسات که خود این موقعیت ها را باید پله ای برای کسب تجربه در زمینه خیانت به مردم ایران و کشور اسلامی مان دانست.
 
این نوشته، مطلعی است برای افشاگری های سلسله وار گروه مطالعاتی بهائیت موسسه راهبردی دیده بان، با عنوان "لجام گسیختگان بهایی" در خصوص ریشه یابی این جریان و فتنه گری سرآمدان بهایی که نماد توحش این فرقه به حساب می آیند. این افراد به ترتیب، رهبران فرقه ضاله بهاییت در اغتشاشات 88 به شمار می آیند. که بر اساس مراتب و مناصب حاکم بر این فرقه، وظایف مختلفی در پروژه براندازی نرم نظام اسلامی بر عهده داشتند که مختصراً به آن می پردازیم.
 
 
آرتین غضنفری متولد 1357 است و پدرش از اعضای هیئت سه نفره منطقه 6 می باشد. وی فعالترین و مهمترین عنصر حاضر در اغتشاش روز عاشورا، 16 آذر و 13 آبان بود، که به حضور در اغتشاشات اعتراف نموده اما در تمامی بازجویی ها، نقش محوری خود را انکار کرده است. آرتین غضنفری سر پل ارتباطی تشکیلات بهائیت با اسرائیل نیز محسوب می شود.
 
 
آرتین و همسرش ژینوس سبحانی
لازم به ذکر است؛ بنا به اظهارات هم سلولی های آرتین، وی به دلیل اقدامات زیادی که داشته است، در زندان به هم سلولی های خود اصرار می نموده که از اعرافات در مورد او خودداری نمایند و اینکه مرا به پای چوبه دار نبرید.[1]
 
آرتین غضنفری پس از آزادی از زندان به قید وثیقه
 
و قصه آرتین غضنفری، سر دراز دارد ...!
 
 
ژینوس سبحانی
 
وی متولد 1361 و همسر آرتین غضنفری است. آشنایی این دو نفر، به سبب آن است که پدر ژینوس سبحانی و پدر آرتین غضنفری، هر دو از اعضای هیئت سه نفره منطقه 6 تهران می باشند.
 
وی در کانون جعلی مدافعان حقوق بشر، دستیار شیرین عبادی بوده و در راستای اعتلای اهداف جاسوس مئابانه این تشکیلات، دوشادوش شیرین عبادی فعالیت داشته است. در حالیکه ماهیت وجودی اینNGO جعلی، پرونده سازی علیه جمهوری اسلامی ایران، در مجامع بین المللی می باشد.
 
وی عنصری کاملاً تشکیلاتی و سر موضع می باشد. اما به حضور در صحنه اغتشاش روز عاشورا و 16 آذر ماه را به همراه همسرش و نسیم بیگلری پذیرفته است. (لازم به ذکر است این زوج بهایی و فتنه گر به قید وثیقه میلیاردی از زندان آزاد شده و پس از آزادی به صورت قاچاقی از مرز خارج و متواری شده اند. نسیم بیگلری نیز متواری است.
 
ژینوس سبحانی و آرتین غضنفری /نسیم بیگلری
 
 
 و ما درباره خانم سبحانی هم حرف ها داریم که در ادامه سلسه مقالات افشاگرانه "لجام گسیختگان بهایی" بدان خواهیم پرداخت تا پرده از چهره ریا کار و به ظاهر انسان دوست وی و هم کیشانش برداریم.
 
 
لواء خانجانی متولد 1365 و نوه رییس فرقه ضاله بهاییت یعنی «جمال الدین خانجانی» است. پدر وی یعنی علاء الدین خانجانی از متمولین بهایی بوده و در صنف عینک جایگاه ویژه ای دارد. تا آنجا که اگر وی را یکی از قطب های بازار عینک در کشور بنامیم سخنی به گزافه نگفته ایم. علاء الدین خانجانی نیز پس از آنکه پدرش جمال الدین خانجانی به جرم جاسوسی برای اسرائیل و فعالیت علیه نظام جمهوری اسلامی دستگیر شد عهده دار سرکردگی و هدایت تشکیلات بهائیت در ایران شد.
 
لواء خانجانی نیز مانند سایرین به شرکت در اغتشاشات روز عاشورا به همراه، همسرش بابک مبشر، برادرش فواد خانجانی، پیام فنائیان و همسرش نسیم، اقرار کرده است.
 
 لواء خانجانی و بابک مبشر
 
 
 از این حیث وی و سایر اعضای خاندان خانجانی، خود را صاحب منصب اعضای این فرقه دانسته و با تمامی پتانسیل موجودشان سعی در ایجاد تنازعات قومی و فکری در میان مردم و مسئولین کشور و همچنین بدبینی نسبت به آینده نظام جمهوری اسلامی، داشته و دارند.
 
نوید خانجانی و میثاق افشار (جوانان نوپای بهایی)
 
لذا تحرکات نوید خانجانی و سفرهایش به اقصا نقاط ایران در شرایط مختلف، از جمله زلزله شب گذشته در شهر اهر، فعالیت هایی است که در راستای اهداف تبلیغی تشکیلات صورت می پذیرد و بالتبع هزینه هایش نیز از جیب تشکیلات صهیونیستی بهاییت تأمین می گردد.
 
پایان بخش قسمت اول این گزارش مربوط به داماد خانواده خانجانی می باشد. بابک مبشر 34 ساله (متولد 1357) همسر لواء خانجانی و به عبارتی داماد رییس فعلی تشکیلات یعنی علاء الدین خانجانی محسوب می شود.
 
بابک مبشر و لواء خانجانی
 
وی از عناصر تأثیرگذار در صنف عینک فروشان به شمار می آید که از ابتدای سال 90 تا ابتدای نیمه دوم سال گذشته، 10 مسافرت خارجی داشته است.
 
بابک عنصری به شدت تشکیلاتی است که در بازجویی ها کمترین همکاری را داشته و فقط به شرکت در اغتشاشات سال 88 و خصوصاً لجام گسیختگی اغتشاشگران در روز عاشورا معترف بوده است.
 
این دو زوج بهایی، از مدیران جوان امروز این فرقه به شمار می آیند که بعدها باید جای امثال جمال الدین خانجانی را در رأس این هرم پر کنند. چنانکه هر یک مناسبی نیز دارند؛ مانند، ناظم محافل و جلسات که خود این موقعیت ها را باید پله ای برای کسب تجربه در زمینه خیانت به مردم ایران و کشور اسلامی مان دانست.
 
در شماره های بعدی این مقاله، بخشی از شرح پرونده و اقرارات متهمین فوق الذکر و متهمین دیگر به نظر شما مخاطبان عزیز خواهد رسید.
 

پی نوشت:

[1] - مرکز اسناد انقلاب اسلامی، نقش بهائیت در فتنه 88، ص

برچسب ها: بهاییت ، زوج ، فرقه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.