سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توهم تقلب خاندان کروبی از سال 84 تا فتنه 88

حسین کروبی بعد از 7 سال: 'خاتمی' حق پدرم را خورد

فرزند مهدی کروبی که مدتی است به عنوان رابط وی با عوامل فتنه و جنبش سبز ایفای نقش می کند ، در اظهار نظری مضحک اذعان دشته که حق پدرش در رابطه با ریاست جمهوری را نه تنها در سال 88 بلکه در انتخابات سال 84 و در دولت محمد خاتمی نیز از شیخ فتنه گر گرفته شده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، حسین کروبی ، فرزند شیخ مهدی کروبی  در اظهار نظری تازه علاوه بر تکرار مواضع پدرش در رابطه با تقلب در انتخابات 88 مدعی شده : " وزارت کشور دولت محمد خاتمی نیز به دلیل چشم پوشی از تقلب در انتخابات ریاست جمهوری سال 1384 به منظور رسیدن اکبر هاشمی رفسنجانی به ریاست جمهوری متهم است .

این مطلب که در سایت سحام نیوز " تریبون شخصی خانواده کروبی " منتشر شده است  به بهانه پاسخ سرگشاده ای است که حسین کروبی به اظهارات محمدرضا باهنر در مصاحبه اش با روزنامه "اعتماد" داده است.

در این مصاحبه باهنر گفته بود که مهدی کروبی در انتخابات سال 1384 تنها 4 میلیون رای آورده بود و اعتراض وی در رابطه با تقلب اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری بی اساس و مدرک قانونی بوده است .

حسین کروبی در این نامه که خطاب به باهنر نوشته شده است مدعی می شود که تقلب در رابطه با آراء پدرش از سال 84 شروع شده و بی توجهی نسبت به این مورد باعث شده تا در انتخابات سال 88 هم حق پدرش خورده شود ،‌البته این سخنان آقازاده شیخ مهدی کروبی همگی بدون سند و مدرک  قانونی در اختیار رسانه ها قرار گرفته است .

به کار بردن واژه تقلب و القاء آن در جامعه آن هم در آستانه هر انتخابات سیاسی در کشور از شیوه و حربه هایی است که عناصر جریان اصلاحات و جریان برانداز نظام همواره به آن عادت دارند و به نظر می رسد امروز هم با توجه به نزدیکی سپهر سیاسی کشور به انتخابات 92 ریاست جمهوری موج جدید این لجن پراکنی ها علیه سلامت انتخابات در جمهوری اسلامی دوباره به راه افتاده است و جالب اینجاست که تا کنون هیچ گونه سند و مدرکی هم برای اینگونه ادعا ها به طور رسمی و قانونی ارائه نشده و امروز قالب فکری جامعه به پوشالی بودن چنین ادعا هایی اذعان دارند .

منبع: محدوده
برچسب ها: کروبی ، خاتمی ، توهم ، تقلب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.