سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تظاهرات گسترده در مناطق مختلف بحرين

مناطق مختلف بحرين شاهد تظاهرات درحمايت از رهبران بازداشت شده مخالفان بود .

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ جزيره ستره در بحرين شاهد برگزاري تظاهراتي با شعار «همه ما فداي رهبران هستيم» بود.

 اين تظاهرات به درخواست ائتلاف جوانان انقلاب چهاردهم فوريه و در حمايت از رهبران بازداشت شده مخالفان در زندان هاي رژيم آل خليفه برگزار شد.

شرکت کنندگان در اين تظاهرات با سردادن شعارهايي بر حمايت خود از بازداشت شدگان تاکيد کردند. اين تظاهرات در منطقه مهزه در جزيره ستره برگزار شد. تظاهرکنندگان تصاوير شماري از رهبران را با خود حمل مي کردند.

اهالي منطقه نويدرات در بحرين نيز در حمايت از بازداشت شدگان در زندان هاي رژيم آل خليفه تظاهرات کردند و خواستار براندازي رژيم آل خليفه شدند.

تظاهرکنندگان تاکيد کردند از زندان و زندان بان نمي ترسند و تا براندازي رژيم فاسد آل خليفه و محاکمه سران جنايتکار آن و قصاص آنها و گرفتن انتقام خون شهدا از آنها به فعاليت هاي خود ادامه مي دهند.

اهالي سماهيج نيز با برپايي تظاهرات مشابهي حمايت خود را از رهبران بازداشت شده در زندان ها اعلام کردند و  خواستار آزادي آنها شدند.

اهالي منطقه الديه در بحرين با شعار «همه ما فداي رهبران هستيم» در حمايت از رهبران بازداشت شده در زندان ها تظاهرات کردند. تظاهرکنندگان تاکيد کردند به تحرکات خود تا دستيابي به اهداف ادامه مي دهند.

برچسب ها: بحرین ، تظاهرات ، رهبر ، بازداشت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.