سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

مراحل پایانی لوله ‏گذاری اراضی زراعی روستای «جورد»

رئیس جهاد کشاورزی رودهن گفت: طرح لوله ‏گذاری اراضی زراعی روستای «جورد» مراحل پایانی را پشت سر می گذراند.

حسن جباری ‏خسرقی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: بر اساس برنامه‏ های از پیش تعیین ‏شده، یک هزار و 600 متر طرح لوله‏ گذاری در اراضی زراعی روستای جورد در حال اجراست.

وی ادامه داد: این طرح با خودیاری 15 درصدی مردم روستای جورد و اعتبارات 85 درصدی دولت صورت اجرایی به خود گرفت.

جباری‏ خسرقی از کسب عنوان نخست توسط رودهن در تولید محصولات دامی در شهرستان دماوند خبر داد و اضافه کرد: این توفیق در همه محصولات و اقلام تولیدی لبنی و پروتئینی نظیر شیر، گوشت قرمز، گوشت مرغ و ... حاصل شده است.

رئیس جهاد کشاورزی رودهن افزود: در حال حاضر بخش رودهن با تولید 50 تن شیر نقش مهمی در تولید این محصول شهرستان دماوند بر عهده دارد.

وی ادامه داد: بیشترین تسهیلات مالی و اعتباری زود بازده بانکی جهاد کشاورزی شهرستان دماوند در رودهن جذب و این موفقیت در سایه مساعدت‏ های مسئولان استانی و شهرستانی محقق شده است.

جباری‏ خسرقی بیان کرد: بهره‏برداران حوزه‏ های مختلف کشاورزی در رودهن با تلاش خود اسباب جذب حداکثری امکانات مالی را فراهم آورده ‏اند.

رئیس جهاد کشاورزی رودهن اضافه کرد: از دیگر طرح ‏های اجرایی توسط جهاد کشاورزی رودهن می ‏توان به تامین برق مجتمع‏ های دامداری منطقه «گندک»، لایروبی قنوات زراعی، اجرای 150 هکتار آبیاری تحت فشار و راه‏ اندازی واحد تولید بوقلمون در 5 هزار قطعه اشاره کرد./س


برچسب ها: رودهن ، اراضی ، کشاورزی ، جورد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.