سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

توجه دانشگاه ها به تجاری سازی صنعت گز

همایش ملی گز ، شیرینی اصیل ایرانی فرصت ها و چالش ها در اصفهان برگزار شد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان دبیر همایش ملی گز شیرینی اصیل ایرانی، چالش ها و فرصت در مراسم افتتاح این همایش گفت: نوآوری و خلاقیت در صنعت گز از مهمترین ارکان این همایش است .

محمد گوهریان تصریح کرد :اگر دانشگاه ها با رویکرد تجاری سازی به سوی صنعت بیایند و صنعت نیز با رویکرد دانش سازی به سوی دانشگاه حرکت کند به وسیله آن به توسعه واقعی دست پیدا می کنیم .

وی به نقاط قوت و ضعف این همایش اشاره کرد و گفت :از نقاط مثبت این همایش می توان به استقبال قابل توجه دانشگاهیان اشاره کرد و نداشتن تیم های تخصصی را از نقاط ضعف این همایش دانست.

رئیس مرکز آموزش عالی عتیق اصفهان تصریح کرد: دانشگاه علمی کاربردی اصفهان، سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان ، اتاق صنایع ، معاون و بازرگانی ، انجمن غذا ، صنعت سلامت و اتحادیه و تولیدکنندگان گز و شیرینی اصفهان از حامیان معنوی همایش ملی گز هستند.

در دامه این همایش معاون پژوهشی دانشگاه علمی کاربردی کشور افزود: در صنعت گز به تیم پژوهشی نیاز داریم و این تیم پژوهشی باید با دانشگاه ارتباط مستمر برقرار کند .

وی مهمترین نگرانی در صنعت گز را تکراری بودن روش های تبلیغی دانست و افزود : ما باید مجموعه ای از علم تبلیغ و بسته بندی و فکر های خلاق را به کار گیریم.

محمد حسین موسی زاده خاطر نشان کرد: برای توسعه صنعت گز باید کار فرهنگ سازی به وسیله دستگاه های اجرایی انجام شود تا شاهد رشد این صنعت باشیم .

وی ایجاد موزه گز و نامگذاری یکی از میدان های شهر به نام این محصول را از مهمترین اقدامات فرهنگی در این صنعت برشمرد ./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.