سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/

نخستین طرح بزرگ راهی مهر ماندگار اجرا می شود

مدیر کل راه شهرسازی استان کرمان گفت: باند دوم بزرگ راه باغین کرمان ماهان بم شوره گز که بخشی از آن در سالهای گذشته به بهره برداری رسیده از محل اعتبارات مهر ماندگار به اتمام می رسد.

خداداد مقبلی در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان با اعلام این خبر افزود: طول این محور از کرمان تا بم 185 کیلومتر است که 44 کیلومتر آن بعد از ماهان به بهره برداری رسیده است.

 وی افزود: 23 کیلومتر از دو راهی راین به سمت بم در دست اجرا است که در طول یک ماه آینده به بهره برداری می رسد و افتتاح آن نقش مهمی در کاهش ترافیک و تصادفات جاده ای دارد.

مشاور وزیر مسکن و شهرسازی تصریح کرد: 44 کیلومتر از این محور در قالب طرح مهر ماندگار اجرا می شود که این قطعه 25 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و عملیات اجرایی آن به صورت شبانه روزی در حال اجراست.

مقبلی تصریح کرد: یک قطعه 17 کیلومتری دیگر این محور از ابارق به سمت بم در حال آسفالت شدن است که تا پایان سال جاری محور باغین بم به صورت کامل به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اینکه طول محور بم شوره گز 97 کیلومتر است خاطر نشان کرد: قطعه نخست آن به طول 17 کیلومتر تمام شده و آسفالت نهایی آن در حال اجرا است که قطعه بعدی به طول 30 کیلومتر با 60 درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است و 2 قطعه 25 کیلومتر دیگر از این محور نیز پیمانکار آن مشخص شده و در حال تجهیز کارگاه است./س

برچسب ها: طرح ، مهرماندگار ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.