سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/ به مناسبت هفته دولت؛

بهره برداری از 104 پروژه عمرانی در نیشابور

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری نیشابور گفت: 104 پروژه عمرانی با 95 میلیارد تومان اعتبار در هفته دولت در نیشابور به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران در نیشابور، ابراهیم جدکاره در مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی هفته دولت با انتقاد شدید از ضعف روابط عمومی ادارات در اطلاع‌رسانی اظهار کرد: تمام روستاهای بالای صد خانوار تا پایان سال 92 گازرسانی می‌شود.

وی افزود: شب و روز در نیشابور فعالیت می‌شود و هم اکنون شبکه بهداشت به دانشکده تبدیل شده است، رشته‌های دانشگاهی افزایش یافته است.

این مسئول عالی مقام نیشابور گفت: آغاز به کار ساخت بیمارستان 320 تختخوابی و خدمات رسانی به روستاها را از جمله خدمات نظام به نیشابور دانست.

جدکاره با بیان اینکه ادارات روابط عمومی‌های خود را در اطلاع‌رسانی خدمات نظام و انقلاب به مردم فعال کنند، ادارات در هفته دولت گزارش عملکرد و خدمات خود را باید به مردم گزارش بدهند.

وی اظهار داشت: در کنار اطلاع‌رسانی باید ادارات در فعالیت‌های سازمانی خود بازنگری داشته و ببینند که آیا به شاخص‌های پیشرفت که داشته‌اند رسیده‌اند یا نه؟

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری نیشابور با بیان اینکه شهروندی با تماس تلفنی به بنده سوال کرده نظام و دولت برای نیشابور چه کرده است؟ گفت: ما به عنوان خادمان مردم رسالت داریم که خدمات انقلاب و نظام را برای مردم بیان کنیم.

جدکاره خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی نکردن خدمات انقلاب اسلامی به مردم ظلم در حق نظام است و این ضعف اطلاع‌رسانی موجب بدبینی مردم می‌شود.

وی بیان داشت: 150 روابط عمومی، 40 خبرنگار و چهار نشریه محلی در نیشابور فعال هستند و این‌ها در انعکاس اخبار خدمات دولت و نظام ضعیف بوده‌اند و این انعکاس ضعیف خدمات ظلم در حق کشور است.

وی با اشاره به ایجاد چند بخش جدید و چند دستگاه حساس و مهم که نیاز مردم در حوزه سلامت است تاکید کرد: آیا این خدمات مربوط به نظام و دولت نیست؟

در حاشیه:

جدکاره گفت: با توجه به تشکیل 22 جلسه پزشک خانواده در دو ماهه اخیر بنده فکر کنم معاون فرماندار تبدیل به یکی از معاونت‌های دانشکده علوم پزشکی شده است.

مجری این برنامه در معرفی مسئولان به بسیاری از آنان مدرک مهندسی اهدا کرده و آنان را مهندس خطاب کرد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.