سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور؛

کاهش تلفات جاده ای در چهار ماهه نخست امسال

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور گفت: تلفات جاده ای در چهار ماهه نخست امسال هفت درصد کاهش یافته است .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از قم، سردار مومنی در مراسم آغاز رزمایش مرحله دوم تعطیلات تابستانی امسال با اشاره به کاهش چهارده درصدی تلفات جاده ای سال نود نسبت به سال هشتاد و نه گفت : در چهارماه نخست امسال تلفات جاده ای هفت درصد کاهش داشته است که این آمار بدون درنظر گرفتن شماره گذاری یک میلیون هفتصد هزار خودرو و افزایش پانزده درصد سفرها است .

وی درباره مرحله دوم سفرهای تابستانی و همچنین تعطیلی تهران در زمان برگزاری اجلاس جنبش عدم تعهد گفت : از امروز صبح دویست هزار نفر از پلیس / اورژانس / هلال احمر / راهداری و امدادخودروها در ایمن سازی جاده ها همکاری خواهند کرد .

سردار مومنی در ادامه با اشاره به افزایش حجم ترافیک در جاده های برون شهری در مرحله دوم تعطیلات تابستانی از برخورد جدی با رانندگان متخلف گفت و تاکید کرد : در این مرحله با رانندگانی که تخلف حادثه ساز دارند به شدت برخورد خواهد شد و خودرو آنها تا پایان تابستان توقیف و در صورت لزوم گواهینامه آنها ابطال خواهد شد .

رئیس پلیس راهور در ادامه جایگاه شهر قم را از دو جنبه مهم ارزیابی کرد و افزود : اهمیت قم از سویی بدلیل وجود حرم مطهر حضرت معصومه (س) شهر مقصد بسیاری از مسافران است و از سوی دیگر راه ارتباطی هفده استان کشور است ./س


برچسب ها: قم ، کاهش ، تلفات ، جاده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.